Ipad overzetten naar nieuw apple id discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wil graag de ipad van mn pa&ma overzetten naar een apart apple id, omdat ik anders met icloud in de knoop kom, hoe kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad overzetten naar nieuw apple id
ik wil graag de ipad van mn pa&ma overzetten naar een apart apple id, omdat ik anders met icloud in de knoop kom, hoe kan ik het beste doen zonder dat alle apps e.d worden verwijderd?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Instellingen>Store>Apple ID: ...>Log Uit
De apps zullen blijven staan, alleen updaten wordt moeilijk, daarvoor zou je weer even terug moeten naar je oude ID, updaten en daarna weer naar je nieuwe. |
|
|||
|
|||
Het principe is hetzelfde als wanneer je meerdere Apple ID's hebt voor meerdere App Stores.
Een voorbeeld: Ik heb Apple ID's voor de App Stores B, D en USA. Als ik apps wil updaten moet ik steeds met het juiste Apple ID in de respectievelijke App Store inloggen. |
|
|||
|
|||
Wat voor knoop is dat ? Wil graag het probleem begrijpen voor ik eventueel een antwoord geef.
|
|
|||
|
|||
maar hoe zit het dan met reserve kopies, dan heb ik er op mn laptop 1 van mij apple id, dan op de computer van mn ouders 1....?
|
|
|||
|
|||
Je krijgt geen reservekopie van een AI, maar van een device.
|
|
|||
|
|||
oke bedankt, ben nu even aan de slag gegaan, heb een nieuw apple id voor mn pa en ma aangemaakt, maar nu wil ik er mee inloggen en zegt ie dat ik eerst in de itunes store moet inloggen.
dus ik dat doen, maar dan vraag ie om visa/creditcard gegeven die nog ingevuld moeten worden, maar dat willen mn ouders niet. Ik heb het zelf ook niet zie ik net, ik heb ook niks in moetenvullen. maar itunes blijft zeggen dat het verplicht is... iemand een oplossing Melding: ''U hebt een creditcard of cadeaubon nodig om een Aplle id aan te maken. er wordt u niets in rekening gebracht tot dat u een aankoop doet.'' mn ouders moeten dus de betaal gegevens ingeven, of een cadeaubon van minstens 15 eu kopen, voordat het apple id kan worden aangemaakt!? |
|
|||
|
|||
Gewoon een iTuneskaart kopen. Krijg ik altijd op mijn verjaardag i.p.v een boeken- of platenbon.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia app BTSTACK overzetten van iPad-1 naar iPad-2 | Gryta1 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 10-06-12 18:26 |
overzetten bestanden ipod naar nieuw itunes account | Dscool | iTunes | 5 | 22-04-12 21:27 |
Whatsapp overzetten naar nieuwe telefoon MET nieuw nummer | esc | iPhone Apps | 4 | 12-02-12 15:30 |
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad | forum.bericht | iTunes | 3 | 03-08-10 16:43 |
|
|