Problemen met externe mail discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het volgende probleem. Op mijn werk wordt gebruikgemaakt van Groupwise voor mail en agenda. Als ik extern mijn mail wil lezen moet ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met externe mail
Ik heb het volgende probleem.
Op mijn werk wordt gebruikgemaakt van Groupwise voor mail en agenda. Als ik extern mijn mail wil lezen moet ik op een server inloggen, kan dan het programma openen en mijn mail lezen. Ten minste ...... Dit lukt op mijn iMac, mijn iPhone4s, maar niet op mijn nieuwe iPad. Als ik dit doe op mijn nieuwe iPad, dan opent het programma wel, ik zie ook keurig alle mails staan, maar ik kan ze niet openen. Omdat de iPhone en de nieuwe iPad op de zelfde iOS draaien, zou je verwachten dat ze ook dezelfde functionaliteit hebben, maar dat is dus niet zo. Heeft iemand een idee? Oh de GW app werkt niet, omdat we werken via een server. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
problemen met mail | Eric Alen | iPhone algemeen | 5 | 02-03-15 19:50 |
[iCloud] Problemen met verzenden van mail van Mail | mindchaoz | iCloud | 0 | 14-10-11 14:54 |
Problemen met Mail | Reservad | iPhone algemeen | 6 | 29-12-10 10:42 |
Problemen met muziek wijzigen in Itunes vanuit externe harddisk | peterpuntnl | iTunes | 3 | 29-09-09 17:34 |
problemen met e-mail | Berten.. | iPhone algemeen | 11 | 17-08-08 22:11 |
|
|