iPAD3 kopen in china?? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Volgende week hoop ik naar China te gaan.(Shanghai) Als het financieel aantrekkelijk is wil ik daar de iPAD 3 kopen. Heeft iemand daar ervaring ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPAD3 kopen in china??
Hallo,
Volgende week hoop ik naar China te gaan.(Shanghai) Als het financieel aantrekkelijk is wil ik daar de iPAD 3 kopen. Heeft iemand daar ervaring mee, Zit er ook een nederlands menu op? Ik heb gehoord dat Apple wereldwijd garanties geeft dus als er wat mee zou zijn dat ik er ook in NL mee terug kan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan in China voor zover ik weet alleen maar de iPad 2 kopen, officieel althans. Die kost daar 361 euro voor het goedkoopste model.
|
|
|||
|
|||
Mijn zus woont in china, maar de apple producten zijn daar niet significant goedkoper. Z neemt alles uit amerika mee.
|
|
|||
|
|||
De Yuan is duur tegenwoordig, het scheelt je 50 euro misschien. En daarnaast zit de iPad boven het bedrag dat je mag invoeren voor elektronica, dus je moet hem aangeven en er waarschijnlijk belasting over betalen of riskeren dat ze je niet snappen als je hem invoert.
Verder is de iPad die je daar koopt ook gewoon in het Nederlands in te stellen en de garantie is ook geen probleem. Verder is het niet aantrekkelijk om er daar 1 te kopen. En als je het toch doet sta je een tijd in de rij aangezien de Apple store's in Shanghai altijd BOMVOL met chinezen staan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
geen ervaring mee,.. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Daar staat duidelijk dat het nog steeds 430 euro is
Normaal verkeer van personen, zoals bij een vakantie, valt niet onder een plezierluchtvaart. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone kopen in china | ferryboys | Koopinformatie Rest van de wereld | 1 | 09-09-10 18:50 |
iPhone kopen via China? Let op ! | SeppaR | Koopinformatie Rest van de wereld | 10 | 29-07-08 11:56 |
|
|