Probleem discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag Ik heb een probleem !! Mijn dochter heeft een Ipad !! Deze is nu een weekje op school kamp ! Nu wilde ik graag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem
Goedendag
Ik heb een probleem !! Mijn dochter heeft een Ipad !! Deze is nu een weekje op school kamp ! Nu wilde ik graag op haar Ipad gebruiken ,maar ik heb dus met mijn stomme kop, Foute wachtwoorden in gevuld en nu krijg ik : Ipad is Geblokkerd , Verbind met Itunes En ja hoe nu verder Snap er totaal niks van en ben bang dat hij nu kapot is Wie kan me helpen Met vriendelijke groet Michel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gaat het om de toegangscode? Die kun je toch vragen aan je dochter?
|
|||
|
|||
Dat is het hem nou juist !!
Dat gaat dus niet meer ,er staat dus verbind met Itunes !! Dus kan geen toegangscode meer in voeren ! |
|
||||
|
||||
En wanneer je de iPad verbind met iTunes?
|
|
|||
|
|||
Dat probeer ik nu al heel de tijd ,maar wat moet je nou precies doen dan ?
Ik sluit de Ipad aan op de pc en dan ?? Is voor mij ook voor het eerst he !! |
|
||||
|
||||
iPad gaat niet kapot als je een verkeerde code invoert. Je kan wel instellen dat als er 10x een verkeerde code is ingevoerd, de iPad zichzelf wist (software) uiteraard om te voorkomen dat derden misbruik maken. Je zal dan back up terug moeten zetten vanuit iTunes of iCloud. Heb je wel de account gegevens/ inlog van je dochter nodig.
|
|
|||
|
|||
Wat moet je met de iPad van je dochter ? Vind het een raar verhaal, waar ik maar niet verder op in ga. Je dochter weet vast wel hoe ze dat moet oplossen en anders vraagt ze het hier maar
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laat je dochter hem maar aan iTunes aansluiten. Zij kan de stappen volgen op het scherm. Wellicht heeft ze hem op afstand gewist ... |
|
||||
|
||||
Aangezien er hier al zo meerdere vragen zijn voorbijgekomen gaat hier een slotje op.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 probleem en iphone 3 probleem. telefoon van overleden vader is geblokkeerd | Biancag66 | iPhone algemeen | 1 | 21-08-11 19:42 |
Netwerk probleem en ander probleem | Dannybevers | iPhone algemeen | 0 | 21-11-09 01:19 |
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? | satfreak1969 | iTunes | 0 | 22-09-09 16:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
|
|