Apps terugzetten van PC naar Ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi. Ben nieuw p dit Frum en zal me later ng wel even uitgebreid voorstellen. Het probleem: Gisteren met veel meite toch voor elkaar gekregen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps terugzetten van PC naar Ipad
Hi.
Ben nieuw p dit Frum en zal me later ng wel even uitgebreid voorstellen. Het probleem: Gisteren met veel meite toch voor elkaar gekregen om een groot aantal fotos via m'n PC en Itunes p m'n Ipad te krijgen. Kom nu tot de ontdekking dat bijna al m'n apps niet meer op m'n ipad geopend kunnen worden. De icoontjes staan er ng wel. Op m'n PC in itunes zie ik dezelfde icons, maar weet niet hoe ik deze kan terugzetten. In Ibooks had ik wel meer dan 100 boeken staan. Deze zijn ook niet meer te openen in de ipad. Op 1 of andere manier lijkt alles gekopieerd naar m'n PC. Hoe kan ik alles terugzetten? Bij voorbaat hartelijk dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
@ Aadjo,
Citaat:
Citaat:
Start iTunes op / sluit de iPad aan de pc / in de linker kolom verschijnt bij Apparaten / naam_ iPad / iTunes en iPad worden automatisch gesynchroniseerd. Heb geduld, het kan even duren. Als de apps nog niet op de iPad zijn na het synchronisatie proces, probeer onderstaande: [bij] iTunes ga naar Bestand / klik op naam_iPad synchroniseren. Na het synchronisatie proces nagaan of de apps terug geplaatst zijn op de iPad.
|
|||
|
|||
Wat betreft de boeken moet je klikken op "Aankopen overzetten".
Wat betreft de gekochte apps: klik op AppStore en vervolgens op Aankopen/alles, dan kun je ze weer downloaden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps van iphone naar ipad? | Leonk | iPad Apps | 1 | 23-03-12 17:01 |
Apps overzetten van Ipad naar Ipad | woutertje6 | iPad Apps | 1 | 21-10-11 21:53 |
Foto's terugzetten van iPad naar computer | wybren | iPad algemeen | 6 | 12-10-11 14:47 |
Apps overzetten van ipad naar ipad? | Candyaddiction | iPad Apps | 1 | 06-06-11 16:18 |
Apps terugzetten na omruil 3G naar 3GS | ahm | Archief | 2 | 22-02-10 19:54 |
|
|