ipad met apps kopen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan van een collega een ipad overnemen. Deze staat vol met apps. Ook die krijg ik erbij maar.... ik heb al en ipad en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad met apps kopen
Ik kan van een collega een ipad overnemen. Deze staat vol met apps. Ook die krijg ik erbij maar.... ik heb al en ipad en een itunes account. Als ik die ipad nu aan mijn itunes hang worden dan de apps naar mijn itunes gekopierd of zijn ze dan allemaal weg?
Ik wil graag alles binnen een account houden omdat deze tweede ipad voor mijn kinderen is. Groet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je die iPad met jouw Apple ID in iTunes synchroniseert zijn alle apps weg.
|
|
|||
|
|||
bestaat er een mogelijkheid om ze te behouden
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
tja dat zal niet lukken maar als dat niet kan ook prima maar dan ga ik natuurlijk niet betalen voor die apps die ik krijg . Dat is wat ik wilde weten. als de apps beschikbaar blijven ben ik natuurlijk bereidt er wat voor te betalen.
Nu dus niet.....wel jammer |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik kan mij dat wel herinneren Een iDevice, vol met apps, dat voorheen met een andere iTunes bibliotheek gesynchroniseerd was vraagt bij de eerste synchronisatie met een nieuwe iTunes bibliotheek om de "aankopen" over te zetten.
|
|
|||
|
|||
dat betekend dus dat ik de apps wel tot mijn beschikking heb....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus ....... als ik mijn macbook meeneem naar de verkoper hem daar eerst aan mijn macbook hang en de verkoper logt in met zijn id en wachtwoord worden alle apps overgezet. Daarna vraag ik de verkoper zijn gegevens te verwijderen, zoals creditkaart gegevens en dergelijke dan staan " zijn " apps dus ook in mijn itunes. ....
Dat zou fijn voor mij zijn. Ik neem aan dat het zo goed moet gaan. Als het niet lukt dan heb ik pech gehad. Bedankt al vast voor de moeite allemaal. |
|
||||
|
||||
Zodra je een van die Apps wilt updaten moet je weer dat wachtwoord invullen.
|
||||
|
||||
Ik zou er persoonlijk niet voor betalen, voor andermans apps. Ze zijn niet echt van jou en moet voortaan *****n met 2 verschillende Apple id's bij het updaten van de apps. Apps zijn nu eenmaal niet overdraagbaar.
Laatst gewijzigd door ballegooier; 03-06-12 om 19:36. Reden: Hehe grappig dat *****n al word gecensureerd :) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat kost een app nu helemaal ? Als het nu nog om 100 ebooks ging... Gewoon die iPad als nieuw instellen, alles van de vorige eigenaar er af. Ik zou zo ook nooit een iPad verkopen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
duitse apps kopen ipad | Sabje21 | iPad Apps | 2 | 30-10-11 16:10 |
Kan ik een iPad 2 kopen met ECOcheques (België)? | Saidou | iPad algemeen | 1 | 14-10-11 09:36 |
Ipad 1 met of zonder 3 g kopen? | doralien | iPad algemeen | 8 | 23-06-11 20:28 |
Amerikaanse apps op Ipad - probleem met synchronisatie met Itunes | Double_A | Archief | 4 | 07-05-10 15:40 |
Windows: apps kopen met ipod touch.. | Thomaszomer | iTunes | 1 | 29-09-09 21:06 |
|
|