Apps vastzetten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Allo, ik heb een vraagje. Onze zoon (5 jaar) zit nogal regelmatig op de iPad. 1 van zij. Grootste hobby's is het verplaatsen van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Apps vastzetten
Allo, ik heb een vraagje.
Onze zoon (5 jaar) zit nogal regelmatig op de iPad. 1 van zij. Grootste hobby's is het verplaatsen van de apps (in maapen zetten enz enz). Nu is onze vraag is het mogelijk om, wanneer wij de iPad weer in orde hebben gemaakt we dit kunnen vastzetten? Wij horen het graag. Groetjes Chantal |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met een jailbreak kan dat. Zonder denk ik niet.
|
|
||||
|
||||
Ik zie bij Beperkingen geen mogelijkheid om de apps vast te zetten. Verwijderen is wel onmogelijk te maken.
Misschien moet hij de iPad (tijdelijk) niet gebruiken zonder toezicht...
|
||||
|
||||
Mijn zoon van anderhalf is ook gek op mijn iPad. En hoewel hij steeds handiger wordt, blijft de Home Button de meest interessante knop. Hij mag er alleen mee als hij bij mij op schoot zit.
Een van 5 is een ander verhaal, maar ik denk dat er drie mogelijkheden zijn: 1. luisteren naar mama (en stoppen met verslepen). 2. alleen samen met mama op de iPad. 3. Niet op de iPad. |
|
||||
|
||||
Mensen, hou het even on topic. Ouderlijk advies is niet wat de topic starter zocht. Hij zocht een mogelijkheid om app vast te zetten. Laten we ons daar op concentreren.
Andere dingen gaan weg. |
|
||||
|
||||
Off Topic: Excuus: Zij zocht een oplossing. Ik heb alleen aangegeven wat voor mij werkt.
Ik zal nooit een ander ongevraagd ouderlijk advies geven. Heb er zelf ook een hekel aan. nogmaals excuus on topic: helaas. niet mogelijk. |
|
|||
|
|||
Volgens mij moet je hier eens kijken:
How to Password Protect Apps on iPhone, iPod Touch & iPad | TheDailyBuggle |
|
||||
|
||||
Ben misschien van den ouwe stempel...
Maar al eens gedacht aan een 'serieuze patat rond de oren'... En als da nie lukt...Twee... Mijn gedacht... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Mijn vraag welke bovenaan staat is toch vrij duidelijk. En buiten dat ik sla mijn kind niet!!!!!! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 juni 2012 om 22:12 ---------- Citaat:
Hier kan ik wat mee. Dit is wat ik volgens mij zocht. Groetjes Chantal |
|
|||
|
|||
Graag gedaan, succes er mee. Een leuke app om andere apps te zoeken, ook voor je zoon, is Discvr Apps. Zoek maar eens op in de App Store.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
muteknop van iphone 3GS vastzetten | mastrigt | iPhone algemeen | 3 | 07-02-12 13:23 |
iPod niet meer liggend vastzetten | iNevik | iPhone algemeen | 0 | 10-03-11 21:57 |
iPhone 3GS vastzetten op een 3G cellID? | musha | Jailbreak apps en thema's | 2 | 12-08-09 10:26 |
|
|