ipad kan niet worden hersteld discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat mijn ipad de ene avond nog probleemloos draaide, zat hij de volgende ochtend muurvast. Ik kan niet meer bij de instellingen komen. Klik ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad kan niet worden hersteld
Nadat mijn ipad de ene avond nog probleemloos draaide, zat hij de volgende ochtend muurvast.
Ik kan niet meer bij de instellingen komen. Klik ik op het icoontje, dan start het op, maar meteen wordt het scherm zwart en kan ik dus niets instellen. Enkele apps doen het wel, maar hij wil niet meer het beeld kantelen. Aan itunes gehangen, maar dan krijg ik de foutmelding: kan niet herstellen, er heeft zich een onbekende fout voorgedaan 21. en nu? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Eerst even de zoekfunctie van het forum gebruiken met het zoekbegrip "iTunes fout 21"
http://theiphonewiki.com/wiki/index....=ITunes_Errors Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 22-06-12 om 12:35. Reden: Toevoeging |
|
|||
|
|||
in dfu mode gaan we over naar fout 1601
|
|
|||
|
|||
http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...-resetten.html
(heb ik gevonden met het zoekbegrip "iTunes fout 1601" ) |
|
||||
|
||||
Daarvoor staat de oplossing ook op dit forum. En ook bij Apple: iTunes: specifieke update- en herstelfouten en geavanceerde probleemoplossing
|
|||
|
|||
Ik heb echt wel gekeken op het forum hoor.
En ook bij apple, maar ik ga van 1601 weer terug naar 21. Alles inmiddels gedaan. |
|
|||
|
|||
Ga hem morgen in de winkel aanbieden ter reparatie.
Niks meer mee te doen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kan niet hersteld worden | unal66 | iPhone algemeen | 8 | 04-03-12 15:16 |
iPhone kan niet hersteld worden | qntr0l | iPhone algemeen | 0 | 29-10-11 14:59 |
kan niet hersteld worden | hean | iPhone algemeen | 10 | 02-08-10 03:50 |
HELP!! I-phone kan niet worden hersteld! | Mixfight | iPhone algemeen | 19 | 26-03-10 01:34 |
iPhone kan niet worden hersteld (16:11) | i(Phone) | iPhone algemeen | 3 | 26-09-08 14:37 |
|
|