Wonen In Frankrijk met Ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Wij wonen in Frankrijk, vlakbij Andorra. We willen een nieuwe Ipad kopen. Er zijn alleen een paar zaken onduidelijk. 1. Kan ik in Frankrijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wonen In Frankrijk met Ipad
Hallo,
Wij wonen in Frankrijk, vlakbij Andorra. We willen een nieuwe Ipad kopen. Er zijn alleen een paar zaken onduidelijk. 1. Kan ik in Frankrijk gewoon Ituneskaarten kopen? Ze hebben er hier nog nooit van gehoord, ook niet in Andorra. Hier wordt gewoon met een creditcard betaald. 2. Als je een Franse of Andorese Ipad koopt, kan te daar dan toch een nederlandse account op nemen? 3. Bestaat er een mogelijkheid om een nederlandse én franse account te nemen? 4. (heeft niets met de locatie te maken) Kun je gemakkelijk uploaden en downloaden met een Ipad naar een Windows bestuurde PC? 5. Ipad3 16giga of Ipad2 64giga? Wat is het slimste? Alvast zeer bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||||
|
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als je twijfelt tussen 16 en 64 GB zou ik 32 GB kopen. Voor HD films heb je veel opslagruimte nodig, maar je kunt films ook streamen vanaf je netwerk en dan is 32 GB voldoende.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Waar wonen jullie? | Alternative Junkie | Stel jezelf voor | 158 | 16-07-12 14:56 |
Internet in Italië, Duitsland en Frankrijk via microsim op iPad. | MMAARRKK | Internet in buitenland (roaming) | 13 | 05-01-12 00:15 |
iPad kopen in Lille/Rijssel (Frankrijk) | nibbit88 | iPad algemeen | 13 | 23-06-10 18:22 |
Ipad Frankrijk | poesiekater | iPad algemeen | 7 | 06-06-10 21:41 |
|
|