iPad kopen in Lille/Rijssel (Frankrijk) discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan om eind deze maand naar Lille af te reizen om een iPad te kopen. Nou heb ik enige research gedaan en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPad kopen in Lille/Rijssel (Frankrijk)
Ik ben van plan om eind deze maand naar Lille af te reizen om een iPad te kopen.
Nou heb ik enige research gedaan en heb ik 2 winkels gevonden in Lille. De ene is een Apple Shop en de ander is een Premium Reseller. Nou wil ik graag weten wat de verschillen zijn, of ze daar genoeg voorraad hebben en of ik niet voor niks de hele rit maak. Ik ga voor de 32GB Wi-fi only versie met de keyboard dock. Mvg, Nibbit88
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoop dat je een beetje Frans spreek, want 9 vd 10 Fransen vertikken het om ook maar een woord Engels te spreken. Apple 'shop' en Premium Reseller is kwa prijs geen verschil, en kwa voorraad ligt het er maar net aan hoe groot beide winkels zijn. Misschien heeft de Apple store er meer op voorraad, maar denk dat grote publiek toch ook daar er 1 gaat proberen te scoren, waardoor je misschien meer kans hebt bij een reseller. Ik zou in ieder geval bellen van te voren en er 1 reserveren, want er is altijd een kans dat je voor jan *** gaat.
|
|
||||
|
||||
Ik heb een Franse vader, dus ik spreek gelukkig vloeiend Frans. Maar het mailtje heb ik al verstuurd. Dus even afwachten en kijken wat ze zeggen.
Maar als ik het goed heb begrepen is de reseller dus the way to go? Ze zitten beiden in het centrum van Lille, dus van omrijden is er geen sprake. Dat moet allemaal te doen zijn. En nog iets. Hij zal toch ook vast wel te koop zijn in de Auchan, Carrefour of Boulanger? (3 warenhuizen/mediamarkten) Thnx anyway. |
|
|||
|
|||
En? is het gelukt in Lille?
Ik rij deze week (donderdag) naar Parijs. Is het de moeite om in Lille even te stoppen voor een iPad of zijn ze overal al uitverkocht? |
|
|||
|
|||
Is er al iemand geslaagd in Lille? Wil er deze week even naar toe (2u rijden).
|
|
|||
|
|||
Ik heb gister alle winkels afgemaild, met nog geen resultaat, maar daar hoop ik vandaag meer over te horen.
|
|
||||
|
||||
Gisteren waren ze ook in Frankrijk vrij
|
|
|||
|
|||
Jaa dat klopt, maar ik verwacht er niet veel resultaat van.
|
|
|||
|
|||
Ikzelf ben naar Lille gegaan! Geen succes, naar Euralille en Auchan geweest, dat zijn 2 grote winkelcentra's in Lille.
|
|
|||
|
|||
Ik denk helaas dat het gewoon afwachten wordt tot hij in nederland is, ik ga in augustus de kant van italie op, maar ik vermoed dat hij al eerder in nederland te koop is.
|
|
|||
|
|||
Ik ben vorige zaterdag naar Lille geweest. In de winkel O2i heb ik eentje kunnen kopen. Ze hadden nog enkel de 64gb met 3G.
|
|
|||
|
|||
Beter!! Ja het is wel een enorm risico tot teleurstelling natuurlijk
|
|
|||
|
|||
Zijn de prijzen in de winkels in Frankrijk lager of hoger dan die van de Apple stores?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G kopen in frankrijk | duikkapper | Koopinformatie Rest Europa | 5 | 15-06-08 20:12 |
iphone kopen in frankrijk | 4strokelover | Koopinformatie Rest Europa | 4 | 23-05-08 13:07 |
iPhone kopen in Frankrijk?! | Deedee | Koopinformatie Rest Europa | 12 | 19-04-08 13:32 |
iPhone kopen in Frankrijk | madmark | Koopinformatie Rest Europa | 23 | 25-01-08 22:16 |
|
|