16BG genoeg? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben van plan om een 16BG Wifi + 3G te kopen in de USA. Heb je genoeg aan 16 GB of is dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
16BG genoeg?
Hoi,
Ik ben van plan om een 16BG Wi-Fi + 3G te kopen in de USA. Heb je genoeg aan 16 GB of is dat echt te weinig? Wil er mee internetten en wat spelletjes meespelen. En voor vakantie wat films er op zetten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Da's heel persoonlijk. Voor mij is 16 gb genoeg. Ik heb ook nog een iPhone voor de mp3s. Je hoeft geen 24 uur films mee te nemen, lijkt me. Wil je dat wel, dan moet je een grotere nemen. Vraag is meer hoe veel geld je uit wil geven. Ik heb de Wi-Fi versie en mis de 3g niet. Maar als geld geen rol speelt zou ik de 64gb 3g versie hebben genomen. Je kan nooit genoeg opslag hebben.
|
|
|||
|
|||
naar mijn mening is 16GB te weinig, als je na gaat dat mijn muziek collectie al 11 GB is. en daar komen dan nog Apps en films bij.
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat het voor internetten, spelletjes spelen, en films bekijken(die vast niet meer dan 1 gb per film ivm dat het geen hd kwaliteit is, zullen zijn) meer dan genoeg is.
|
|
|||
|
|||
Dank voor de snelle reacties.
Denk niet dat er veel muziek op komt. Dus dan zal ik wel aan de 16GB genoeg hebben denk ik. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je hebt gelijk als je al je foto's en film op je iPad wilt hebben, maar geloof me. dan is 64GB ook niet genoeg. Nogmaals: Het is persoonlijk en afhankelijk van je budget. ALs je genoeg te besteden hebt, is extra opslag heel handig. Laatst gewijzigd door jap74; 22-06-10 om 20:45. |
|
|||
|
|||
Ik zit ook nog steeds in twijfel. Ikzelf zat ook te denken aan een 16gb.
Zal de ipad voornamelijk gaan gebruiken om te surfen, Twitter, facebook, en afentoe een youtube filmpje kijken. |
|
|||
|
|||
En als ik film wil downloaden. heb ik dan genoeg aan 16GB?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook de 16Gb versie, zet er geen muziek op (die staat al op mn iphone) en heb daardoor met de 16Gb versie genoeg ruimte.
|
|
|||
|
|||
Jammerdat de ipad niet uit te breiden is met een usb stick oid.
van 16 gb dat zou echt voordelig zijn! |
|
|||
|
|||
Ik heb zelf de 64Gb gekocht, merk wel dat de apps groter zijn dan voor iPhone dus ruimtegebrek zal sneller optreden. Persoonlijk zou ik zo groot mogelijk aanschaffen als je de financiële middelen hebt.
|
|
|||
|
|||
ik zou de 32 of 62 nemen want ten eerste als je veel muziek luister gebruik je al een paar gb en met goeie kwaliteit film is dat minsten 1gb of hoger. plus de apps kan veel geheugen innemen. ik zelf ben al over de 16 gb ik heb gelukkig de 64 gb dus jah kheb momenteel genoeg
|
|
||||
|
||||
16 Gb is ruim genoeg .. zeg nu eens zelf waarom je 5000 songs, 10 films ... nodig hebt op je iPad.
Luister naar muziek en kijk naar een film, daarna synchroniseer je met nieuwe muziek / films ... dan heb je met 16Gb meer dan genoeg
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
8GB genoeg? | Kevin | Koopinformatie Nederland | 23 | 02-05-11 00:54 |
Windows: Niet genoeg rechten? [Win 7] | phoenix555 | iTunes | 2 | 26-04-10 22:43 |
500Mb Genoeg ? ? ? | Barminator89BE | Koopinformatie Nederland | 4 | 15-05-09 19:24 |
tot 300MB internet genoeg? | DylanVanVliet | iPhone algemeen | 10 | 17-11-08 19:56 |
|
|