Ipad laad niet op!! discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben begin mei in amerika gweest en heb daar een ipad 2 gekocht Kreeg daar een amerikaanse stekker bij,dus mn ipad daar elke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad laad niet op!!
Hallo,
Ik ben begin mei in amerika gweest en heb daar een ipad 2 gekocht Kreeg daar een amerikaanse stekker bij,dus mn ipad daar elke dag opgeladen niks aan de hand 100% opgeladen Eenmaal thuis moest ik een nederlandse opladr gebruiken dus ik heb mn ipad de hele nacht opgeladen blijkt die maar voor +- 60% opgeladen te zijn De dag daarna ipad opgeladen maar dan alle verbindingen uitgezet nou niks meer aan de hand tot gister laad de ipad 100% op (met internet verbinding aan) Gister was ik mn eigen oplader kwijt dus ik pakte deen andere waarmee ik mn ipad nog nooit heb opgeladen dus de ipad in de oplader de hele nacht blijkt mn ipad maar voor 62 procent geladen was Dus vanochtend mijn ipad een aanta uren opgeladen met mijn eigen gebruike Ijke oplader maar hij lijkt niet verder op te kunnen laden dan 30% kan iemand mij helpen??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gebruik een (originele) iPad lader. En laad daarmee de iPad op.
|
|||
|
|||
Zullen we dt weer eens goed gebruiken ? Je laadt de iPad op met een originele oplader. Of in ieder geval een oplader van 5 V die 10 W kan leveren, oftewel 2 A.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G laad niet meer op en wordt niet herkend door PC | roelske | iPhone algemeen | 29 | 29-06-13 12:12 |
Help mijn iPad laad niet op, geen verbinding met computer?? | XXcindyXX | iPad algemeen | 13 | 23-11-12 12:27 |
iPad 1: Laad niet meer op, batterij vervangen? | sbams | iPad accessoires en onderdelen | 8 | 07-08-12 22:06 |
Laad en restore probleem iPad 1 | Jermo | iPad algemeen | 3 | 28-02-12 11:28 |
iPad app gedownload uit AppStore 'laad' niet | welmoed | iPad algemeen | 3 | 03-05-11 21:40 |
|
|