Laad en restore probleem iPad 1 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPad 1 laad sinds gisteren niet meer op via netstroom en word ook niet meer door de pc herkend (onbekend usb apparaat). Heb al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Laad en restore probleem iPad 1
Mijn iPad 1 laad sinds gisteren niet meer op via netstroom en word ook niet meer door de pc herkend (onbekend usb apparaat).
Heb al verschillende restore,s geprobeerd maar de iPad komt alleen in denk fase (rond draaiend wieltje) Ook al verschillende keren in de DFU stand gezet en geprobeerd contact te krijgen met iTunes, maar niets helpt. Gisteravond de iPad uit gezet met de stekker in het stopcontact, had ie toch voor 50% opgeladen. Ik heb al verschillende apps verwijderd van waar ik dacht dat die misschien de schuldige konden zijn. Iemand een idee wat te doen. Jermo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens een andere USB kabel.
|
|||
|
|||
Ik heb al 4 verschillende kabels geprobeerd.
het lijkt wel of er een virus in zit. |
|
|||
|
|||
Dag Jermo,
ik heb hetzelfde probleem. Zie topic: opladen en synchroniseren alleen na reset Ipad. Wanneer ik de ipad een aantal keer reset kan het zo maar gebeuren dat hij wel laadt of herkend wordt in Itunes, maar bij synchroniseren gooit Itunes hem er zo weer uit. Houd me aanbevolen voor oplossingen! Bart |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help mijn iPad laad niet op, geen verbinding met computer?? | XXcindyXX | iPad algemeen | 13 | 23-11-12 12:27 |
Vreemd laad probleem | sawacha | iPhone algemeen | 14 | 10-02-12 23:10 |
iPhone 4 restore probleem | jonas159 | iPhone algemeen | 5 | 23-06-11 19:25 |
iPad app gedownload uit AppStore 'laad' niet | welmoed | iPad algemeen | 3 | 03-05-11 21:40 |
iPhone restore probleem | Sander.jorissen | iPhone algemeen | 2 | 07-07-10 09:32 |
|
|