Opladen en synchroniseren alleen na reset Ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Ipad 1 heeft de laatste weken problemen met opladen (via de officiele adapter!): opladen start alleen na reset van de ipad en dan nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opladen en synchroniseren alleen na reset Ipad
Mijn Ipad 1 heeft de laatste weken problemen met opladen (via de officiele adapter!): opladen start alleen na reset van de ipad en dan nog niet altijd.
Ook verbinding maken met Itunes lukt alleen na reset van de Ipad en dan loopt het synchroniseren vaak vast. Dacht dat er wellicht een stekkerprobleem (los contactje?) was, maar de connector functioneert goed met een verbinding naar de tv en ook met laden na een reset. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wat gaan studeren:
iOS: bijwerken of herstellen lukt niet http://blog.itechtalk.com/2011/compl...guide-to-ipad/ http://www.tcgeeks.com/ipad-2-troubleshooting-guide/ Laatst gewijzigd door Beech43; 27-02-12 om 15:30. |
|
|||
|
|||
Dag Beech 43,
allemaal gedaan. Krijg op de Ipad in herstelmodus wel het beeld 'verbind met Itunes' maar Itunes herkent het apparaat niet. Gisteren na een aantal keer resetten begon Ipad wel met Itunes te synchroniseren maar stopt dan halverwege (ipad verdwijnt gewoon uit Itunes) Andere suggesties? Overigens zie ik nu nog een topic van Jermo met blijkbaar hetzelfde probleem |
|
|||
|
|||
Dag baw.
Volgens mij is mijn probleem iets anders. Ik heb zelfs geprobeerd om alle inhoud en instellingen te wissen via de iPad zelf en dan komt hij niet verder dan het draaiende wieltje heeft ruim 4 uur staan denken maar gebeurde niets. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
connector, opladen, synchroniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4g start alleen op tijdens opladen | patan | iPhone algemeen | 0 | 20-03-11 18:01 |
na iphone reset kan ik alleen maar 112 bellen? | robindinho | iPhone algemeen | 11 | 27-08-10 02:59 |
Opladen + synchroniseren met hetzelfde dock | TimDautzenberg | iTunes | 10 | 09-01-10 16:35 |
Opladen alleen via USB mogelijk | hugo3004 | iPhone algemeen | 0 | 18-08-08 00:11 |
|
|