I-Pad2 terug zetten op mijn draadloosnetwerk discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik wil mijn I-Pad2 terug zetten op mijn draadloos netwerk. Nu vraagt de router een wachtwoord. Dit wachtwoord ben ik kwijt of hij accepteerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
I-Pad2 terug zetten op mijn draadloosnetwerk
Hoi
Ik wil mijn I-Pad2 terug zetten op mijn draadloos netwerk. Nu vraagt de router een wachtwoord. Dit wachtwoord ben ik kwijt of hij accepteerd het gewoon niet. Hoe kan ik dit oplossen?? Gr. Rob |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je zult het goede wachtwoord moeten invoeren. Als je het niet meer weet moet je een nieuw wachtwoord instellen in je router. Staat het wachtwoord niet toevallig op de router?
|
|||
|
|||
I-Pad2 terug zetten
Heb het al geprobeerd om het wachtwoord intevoeren geen resultaat.
Heb ook een nieuw wachtwoord aangemaakt op router maar ook hier geen resultaat. Ik heb een WRT320n router van linksys. Wel kan ik via een onbeveiligde weg gaan (via linksys). Maar dit is niet mijn beveiligde netwerk. gr.Rob |
|
|||
|
|||
Druk eens op "Vergeet dit netwerk" bij Instellingen en maak dan weer verbinding, met invoering van je nieuwe wachtwoord. Eventueel na opnieuw opstarten van je iPad.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iTunes wil all mijn apps op mijn iPhone zetten | iKobus | iTunes | 2 | 28-06-11 21:55 |
Video: waar kan ik mijn film terug vinden op mijn iphone | henkie73 | Muziek, foto & video | 2 | 23-04-11 22:33 |
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? | uncu129 | iTunes | 2 | 03-02-11 13:18 |
Als ik foto's op mijn iPhone wil zetten, verwijdert iTunes eerst mijn oude! | avdmdj | iTunes | 0 | 12-08-10 02:56 |
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten | michel1984 | Archief | 1 | 20-02-08 12:34 |
|
|