Uitvallen iPad bij openen agenda maand maart 2013 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het probleem ook op mijn iPad 3. Kan op het net nog geen oplossing vinden. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 januari 2013 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb het probleem ook op mijn iPad 3. Kan op het net nog geen oplossing vinden.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 januari 2013 om 18:03 ---------- Oplossing: Dat de Agenda app crasht als op maart 2013 wordt geklikt komt door de feestdagen. Als je op 1april 2013 de feestdag verwijdert is het probleem opgelost. Succes! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dat staat al op blz.2 van deze discussie.
|
|
|||
|
|||
Agenda valt uit
Help;
Als ik iets wel toevoegen in maart dan gaat dat niet. Ga ik naar de maand maart 2013 dan gaat de Ipad vanzelf terug naar home. Ra ra Wie weet een oplossing ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 januari 2013 om 00:00 ---------- Inderdaad meldingen van 1 april verwijderen is de oplossing Bedankt |
|
|||
|
|||
Calendar crash browsing monthview maart
Als je Calendar browst in het maandoverzicht, crasht de App zodra je maart bereikt.
(probleem heeft te maken met geplande afspraken op 1 april, dit is geen grap |
|
|||
|
|||
Naja inderdaad. Afspraken uit 1 april verwijderd en probleem is opgelost. Geen leuke 1 april grap van Apple dus....
Thx anyway. |
|
|||
|
|||
Ik had exact hetzelfde probleem met mijn iPad 4. Ik heb 1 april leeggemaakt en mijn probleem is opgelost.
Hartelijk dank aan alle meedenkers! |
|
|||
|
|||
Agenda valt uit
Mijn iPad zet zichzelf ook terug naar het startschot als ik in mijn agenda op maart klik
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 januari 2013 om 23:53 ---------- Maar heb even jullie reacties gelezen en het probleem is opgelost. Mooie bug trouwens. Ernstig(agenda) maar ook grappig (1 april). Bedankt voor de oplossing |
|
|||
|
|||
Probleem is in de OS versie 6.1 opgelost.
|
|
|||
|
|||
Uitvallen agenda 2013
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het probleem is opgelost sinds IOS 6.1 er is. Was een groot probleem maar oké nu.
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb ook problemen met maart op mijn ipad (5.1.1). Ging op zoek op internet en kwam op dit forum terecht. Zo te zien is het probleem nog niet opgelost. Is dit al bij apple bekend? Het echt een probleem. Ik wil nog niet naar 6.1 overstappen omdat ik dan google maps met street view moet missen. gr. Wim |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is het dan met 6.1 opgelost?
Gr. Wim |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Geweldig. Bedankt voor jullie snelle reacties.
Prettig weekend 😊 |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Ik heb net even snel een account aangemaakt omdat ik precies hetzelde probleem heb. Zodra ik in de maandview modus naar maart2013 ga crasht de agenda app. Ik ben er achter gekomen dat als ik mijn icloud agenda uitzet, ik dan wel naar maart kan bladeren. |
|
|||
|
|||
Ach, nog even, en dan hebben we dit ook weer gehad.
|
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nieuwe ipad 16 maart al beschikbaar bij Saturn? | bartaalbers | Koopinformatie Rest Europa | 1 | 08-03-12 13:59 |
|
|