//

Uitvallen iPad bij openen agenda maand maart 2013

Uitvallen iPad bij openen agenda maand maart 2013 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door frankinspace1 ik heb hetzelfde probleem En heb je alles al gelezen ? Of wil je dat wij je vertellen wat de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 01-03-13, 17:47
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frankinspace1 Bekijk bericht
ik heb hetzelfde probleem
En heb je alles al gelezen ? Of wil je dat wij je vertellen wat de oplossing is ? Dit is een forum met een zoekfunktie, je wordt geacht eerst zelf na te gaan of jouw probleem al ergens opgelost is. Als ik nog een tijdje zo door ga is het probleem vanzelf opgelost
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 05-03-13, 11:11
Gustf Gustf is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 62
Standaard

Het rare is dat als ik in februari naar maart bladerde, de agende ook crashte. Nu zijn we maart en ik geraak er gewoon niet meer in. Ik vraag mij af of dit geen bug is welke te maken heeft met maart 2013. Ik ga gewoon eens april afwachten en eens zien wat er dan gebeurd. Naar 6.0.1 upgraden is voor mij geen optie.
  #103  
Oud 05-03-13, 11:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gustf Bekijk bericht
Naar 6.0.1 upgraden is voor mij geen optie.
Inderdaad, dat kan ook niet meer. Je kan alleen nog naar iOS 6.1.2, een iOS versie die de bug oplost
  #104  
Oud 05-03-13, 14:00
FilipC FilipC is offline
• iOS 5.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 3
Standaard

Tot op heden had ik hetzelfde probleem met de maand maart 2013. Heb geen enkele app met feestdagen of andere. Momenteel heb ik op mijn ipad4 de versie 6.0.1. Ik had op datum van 01/04 drie activiteiten geplaatst:
1. verlof
2. Paasmaandag (zelf ingetikt)
3. Kayak tour.

Ik heb nu enkel de activiteit Paasmaandag verwijderd en de 2 andere activiteiten laten staan.
Alles functioneert nu perfect. Kan nu maand maart 2013 overzicht gebruiken zonder ik er wordt uitgesmeten. Toch heel raar vind ik.
  #105  
Oud 05-03-13, 14:02
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FilipC Bekijk bericht
Toch heel raar vind ik.
Dat heb je zo met bugs, helaas. Heb je een speciale reden om de update naar iOS 6.1.2 niet te doen?
  #106  
Oud 05-03-13, 14:36
FilipC FilipC is offline
• iOS 5.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 3
Standaard

Hallo timosha,

Heb enkele artikelen gelezen op verschillende forums om nog even te wachten met de update naar 6.1.2. omdat één van de reden is dat ik erover aan het nadenken ben om mijn ipad 4 te jailbreaken en blijkbaar zijn er nog problemen om dit te doen met de versie 6.1.2. Zijn er volgens jou voor en nadelen hierover want ik zie dat je dit wel uitgevoerd hebt op je iphone 5 maar niet op je ipad 4.
Ook heb ik onlangs mijn iphone 4 gejailbreakt maar weet niet zeker wanneer ik de nieuwe software download op mijn ipad4 dit ook automatisch gebeurd op mijn iphone 4.
Graag je advies hierover. Alvast bedankt
  #107  
Oud 05-03-13, 14:39
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FilipC Bekijk bericht
Heb enkele artikelen gelezen op verschillende forums om nog even te wachten met de update naar 6.1.2. omdat één van de reden is dat ik erover aan het nadenken ben om mijn ipad 4 te jailbreaken en blijkbaar zijn er nog problemen om dit te doen met de versie 6.1.2.
/offtopic/
Ik weet niet waar je dat allemaal gelezen hebt. De evasi0n 1.5 jailbreak werkt perfect met iOS 6.1.2 op een iPad 4.

En met iOS 6.1.3 is het waarschijnlijk einde verhaal. Er loopt een speciaal topic over de evasi0n jailbreak, ga daar eens kijken.
/ontopic/
  #108  
Oud 13-03-13, 01:55
papiel papiel is offline
• iOS 6.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 2
Standaard maart 2013 valt uit

Ik heb hetzelfde probleem op de Ipad; maart 2013 was leeg en toonde niet de afspraken die via Iphone waren ingevoerd, crashte als je van maand wilde veranderen. Als ik de weekpresentatie van een week in maart 2013 neem toont die de afspraken; ga je dan naar maandpresentatie was die presentaie goed, inclusief alle afspraken. Na in de maand een neiuwe afspraak te hebben ingevoerd, crashde de boel weer en nu kan ik helemaal niet meer in de agenda komen, ook niet voor andere maanden want na activeren agenda crasht hij gelijk. Ik dacht dat Apple zo betrouwbaar was, valt me zwaar tegen.
  #109  
Oud 13-03-13, 08:12
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door papiel Bekijk bericht
Ik dacht dat Apple zo betrouwbaar was, valt me zwaar tegen.
Bugs komen in elke besturingssysteem voor, niet alleen in die van Apple. In andere besturingssystemen komen bugs soms nog veel vaker voor. Dat is ook niet erg als de bug maar opgelost wordt.

Wat tegenvalt is dat die bug nooit zal opgelost worden op een iPad 1 met iOS 5.1.1
  #110  
Oud 13-03-13, 09:25
Snadaa Snadaa is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 6
Standaard

Ik heb de nieuwste software op de Ipad 2 geïnstalleerd, geen problemen meer!
  #111  
Oud 13-03-13, 09:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snadaa Bekijk bericht
...geen problemen meer!
Is ook redelijk logisch want die bug is opgelost in iOS 6.1.2
  #112  
Oud 13-03-13, 14:11
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door papiel Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde probleem op de Ipad; maart 2013 was leeg en toonde niet de afspraken die via Iphone waren ingevoerd, crashte als je van maand wilde veranderen. Als ik de weekpresentatie van een week in maart 2013 neem toont die de afspraken; ga je dan naar maandpresentatie was die presentaie goed, inclusief alle afspraken. Na in de maand een neiuwe afspraak te hebben ingevoerd, crashde de boel weer en nu kan ik helemaal niet meer in de agenda komen, ook niet voor andere maanden want na activeren agenda crasht hij gelijk. Ik dacht dat Apple zo betrouwbaar was, valt me zwaar tegen.
Als je mijn oplossing aan het begin van deze litanie (= lijdensweg) had toegepast, had je het probleem nooit gehad. Op mijn iPad 1 heb ik geen enkel probleem.

Laatst gewijzigd door Beech43; 13-03-13 om 21:53.
  #113  
Oud 13-03-13, 18:02
papiel papiel is offline
• iOS 6.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 2
Standaard

de reden (bij mij althans) is niet een feestdagen app, die heb ik nl niet.
De reden is een whole day event op 1 april 2013.
Die moet weg of er een gewone afspraak met begin en eindtijd van maken; dan is het probleem weg
  #114  
Oud 22-03-13, 22:53
macleentje macleentje is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Westland
Berichten: 283
Standaard

Domdomdom...ik had (een deel van) dit draadje al gelezen maar toch afgelopen week een afspraak op 1 april op mijn iPad 1 ingevoerd. Toen de app vandaag bij het opstarten gelijk crashte en dat bleef doen was ik bliij dat ik iig a) niet in shock raakte omdat ik me dit topic nog herinnerde en b) nog een ander i device heb en de afspraak weer kon verwijderen.

Anders had je het dus niet kunnen oplossen??

Ik vind het op zich niet zo'n drama dat er geen updates voor de 1 komen omdat deze hardwarematig zoveel achterloopt maar dat er dan ook niets meer gedaan wordt aan dit soort software/beveligingsissues vind ik eigenlijk wel ernstig... Alsof ik nog geen drie jaar geleden geen half maandsalaris heb neergelegd.... Beetje jammer maar samen komen we er wel uit toch ��
  #115  
Oud 23-03-13, 10:08
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macleentje Bekijk bericht
Beetje jammer maar samen komen we er wel uit toch ��
Het is inderdaad heel jammer dat Apple geen iOS 5.1.2 heeft uitgegeven om deze bug en nog een paar andere (iCloud) bugs in iOS 5.1.1 te verhelpen.

Ik gebruik ook nog dagelijks een iPad 1 voor heel specifieke toepassingen waar die iPad nog volledig voor voldoet.
  #116  
Oud 23-03-13, 10:44
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Wat wel heel irritant is, dat van sommige apps, die je veel gebruikt geen ondersteuning meer is voor een oudere iOS. Voorbeeld: de 9292OV app, sinds een paar maanden kreeg je de medeling dat er een nieuwe versie was en dat je die kon downloaden, maar op mijn iPod3 met iOS 4.2 kon deze niet geïnstalleerd worden en nu werkt de oude app niet meer. Dus als ik alleen een iPod 3 of ouder zou hebben, en die is nog maar 3 jaar oud!, dan kan ik geen reis meer plannen, niet de vertrektijden in de buurt meer opzoeken, enz. Gewoon slecht van zo'n openbare dienst!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
nieuwe ipad 16 maart al beschikbaar bij Saturn? bartaalbers Koopinformatie Rest Europa 1 08-03-12 12:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:39.