Sommige app symbolen op de nieuwe iPad een beetje wazig discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb sinds kort de nieuwe iPad en ik vind hem echt geweldig. Het is me opgevallen dat de symbolen van sommige apps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sommige app symbolen op de nieuwe iPad een beetje wazig
Hallo allemaal,
Ik heb sinds kort de nieuwe iPad en ik vind hem echt geweldig. Het is me opgevallen dat de symbolen van sommige apps op het thuisscherm een beetje wazig zijn (niet zo scherp als andere apps bijvoorbeeld van Apple zelf). In de app store zien de symbolen (van de wazige apps op het thuisscherm) er echter wel scherp uit. Als ze in de app store scherp zijn, moeten ze op het thuisscherm toch ook scherp zijn? Hebben andere dit probleem ook al opgemerkt? Alvast bedankt, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Die vraag heb je gisteren om 19u45 ook gesteld en ik heb daar binnen de tien minuten een antwoord op gegeven. Was dat antwoord niet bevredigend
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post805538 |
|
||||
|
||||
Als je nog vragen hebt dan aub verder gaan in je oorspronkelijke topic.
// Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App symbolen op de nieuwe iPad | Kahless | iPhone algemeen | 1 | 27-06-12 20:52 |
Ipad eigenlijk een beetje hetzelfde als een iphone 4 ? | Bhola | iPad algemeen | 12 | 03-07-10 15:49 |
De iPhone...het "nieuwe" er een beetje af? | Celf | Chat en geruchten | 12 | 12-04-08 13:58 |
|
|