Gmail bevat smtp adressen die nooit zijn geinstalleerd. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Gmail adres waar FaceBook aan gekoppeld zit, enige tijd geleden gaf mijn Ipad aan dat het Gmail niet kon openen. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gmail bevat smtp adressen die nooit zijn geinstalleerd.
Ik heb een Gmail adres waar FaceBook aan gekoppeld zit, enige tijd geleden gaf mijn Ipad aan dat het Gmail niet kon openen. Ik heb toen vervolgens bij instellingen geprobeerd Gamil als nog te openen, zonder succes. Daarom heb twee variaties van het email adres geprobeerd met het wachtwoord dat ik had, wederom zonder succes. Echter nu blijkt dat mijn Ipad deze variaties als andere smtp adressen heeft geregistreerd, is dat normaal? Ik ben nooit gevraagd om deze smtp adressen te installeren.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gmail contacten via Outlook op iPhone, fouten in adressen | flipjevandejam | iPhone algemeen | 11 | 19-12-10 18:32 |
Cydia crashed, OpenSHH nooit geinstalleerd | ViktorR | Jailbreak apps en thema's | 3 | 22-06-10 22:46 |
iPhone gMail smtp from account | kikilech | iPhone algemeen | 0 | 09-06-10 10:30 |
Waar worden wallpapers die via Cydia zijn geïnstalleerd opgeslagen? | Berwin | Jailbreak apps en thema's | 5 | 27-01-10 17:03 |
|
|