Backup van books/pdf's in iBooks discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb tal van PDF Documenten en Boeken op me iBook shelfs! Maar als ik me iPad herstelt, wat gebeurt met me iBook stuff?! Raaak ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Backup van books/pdf's in iBooks
Ik heb tal van PDF Documenten en Boeken op me iBook shelfs!
Maar als ik me iPad herstelt, wat gebeurt met me iBook stuff?! Raaak ik ze kwijt?! Hoe maak je backup hiervan?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Die boeken staan in me iTunes bibliotheek. Als je me iPad hersteld hebt worden die boeken opnieuw uit me iTunes bibliotheek gesynchroniseerd.
Als je een backup nodig hebt dan maak regelmatig een backup van me iTunes bibliotheek of beter nog van me hele Windows PC. Succes gewenst |
|
||||
|
||||
Citaat:
En de pdf bestanden. Had er 40stuks ofzo.. Van Email gedownload en in iBook gezet... Maakt hij daarvan ook backoep? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Amazon kindle books in iPad iBooks? | dendirk | iPad algemeen | 6 | 20-08-10 12:57 |
App om e-books in pdf formaat te lezen | Alviarin | iPhone Apps | 1 | 06-10-08 18:03 |
|
|