ipad 3 opladen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb pas een nieuwe ipad. maar als ik hem in de usb van de pc doe laad hij hem niet op en staat er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad 3 opladen
Ik heb pas een nieuwe ipad. maar als ik hem in de usb van de pc doe laad hij hem niet op en staat er rechts boven in het scherm: OPLADEN UIT Wie weet raad ???
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niet aan een USB-poort opladen maar aan de lader Gebruik de zoekfunctie van het forum met het zoekbegrip "ipad opladen" en sta verbaasd.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mijn iMac laad hij wel op. |
|
||||
|
||||
Heel stiekum doet ie dat vaak ook op een (oudere) PC, alleen blijft ie 'Opladen uit' aangeven.
|
||||
|
||||
Inderdaad levert een normale USB poort te weinig stroom om een iPad fatsoenlijk (snel) op te laden. Daarom staat er Opladen uit in het scherm. Feitelijk wordt er wel geladen maar heel langzaam.
Zoals timosha al aangeeft is dit al (veel) vaker aan bod gekomen op dit forum en gaat dit topic op slot.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad op pc opladen?? | ergoboy | iPad algemeen | 10 | 11-02-13 15:13 |
Opladen Ipad 3 | PatGel | iPad algemeen | 6 | 03-06-12 13:28 |
Opladen iPad 3 | rckkkk91 | iPad algemeen | 22 | 28-03-12 21:32 |
ipad 2 opladen | bertus63 | iPad algemeen | 2 | 28-06-11 11:33 |
iPad opladen | CV-G | iPad algemeen | 9 | 30-09-10 09:17 |
|
|