Opladen Ipad 3 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo,ik heb de nieuwe iPad 3 gekocht (64 GB WIFI-4G)maar als ik de kabel in de PC steek om op te laden,staat boven rechts : ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opladen Ipad 3
Hallo,ik heb de nieuwe iPad 3 gekocht (64 GB Wi-Fi-4G)maar als ik de kabel in de PC steek om op te laden,staat boven rechts : opladen uit.Via het stroomnet heb ik geen problemen,is dit normaal?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja: je USB poort van je pc levert maar 0,5A.
Er is wel een oplossing voor je PC, Google maar eens op asus ai charger (software) Laatst gewijzigd door ballegooier; 03-06-12 om 10:40. |
|
||||
|
||||
Zou wel eerst jezelf goed informeren over eventuele risico's van dit programma, het veroorzaakt op veel systemen instabiliteit, BSOD en is na install lastig te verwijderen.
|
||||
|
||||
Bij mij deed de software ook 'niets'. Ik kon het programma nergens vinden, zag wel een systeem pictogram. Maar opladen, ho maar. (Samsung Galaxy Tab 7.7 - misschien werkt het ook alleen maar voor de iPad)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ken één geval met een Medion desktop waar er met dat progje heel serieuze (hardware) problemen optraden. @PatGel Hier is nog zo'n draadje: http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...-erg-lang.html |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik vond het nodig om te reageren omdat er wel zo een programma wordt genoemd als oplossing met daarbij niet de nodige waarschuwing om er voorzichtig mee te zijn. Zijn genoeg mensen die het dan zo klakkeloos installeren en daarmee in een wereld van problemen terechtkomen |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dan kan de zoeker er zichzelf in verdiepen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad op pc opladen?? | ergoboy | iPad algemeen | 10 | 11-02-13 15:13 |
Opladen iPad 3 | rckkkk91 | iPad algemeen | 22 | 28-03-12 21:32 |
ipad 2 opladen | bertus63 | iPad algemeen | 2 | 28-06-11 11:33 |
iPad opladen | CV-G | iPad algemeen | 9 | 30-09-10 09:17 |
iPad opladen via usb? | conimus | iPad algemeen | 6 | 01-09-10 13:34 |
|
|