Berichten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op mijn iPhone berichten verstuur dat werkt altijd, maar als ik dat wil doen op mijn IPad dan gaat dat maar in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als ik op mijn iPhone berichten verstuur dat werkt altijd, maar als ik dat wil doen op mijn IPad dan gaat dat maar in de helft van de gevallen, meestal is de verstuurknop niet gehighlight, weet iemand wat het probleem is
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer: Instellingen->Berichten
iMessage uitzetten en weer aanzetten. Dat helpt bij mij wel eens. Verder moet hje er voor zorgen dat de instellingen op je iPAd hetzelfde zijn als op je iPhone (dus zelfde Apple ID) en dat je ze op beide divices ook op je e-mail adres kunt ontvangen. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor uw antwoord , dat heb ik geprobeerd , maar dat helpt niet
Laatst gewijzigd door giljom; 11-07-12 om 12:30. |
|
|||
|
|||
Vanaf de iPad kan je alleen maar iMessages versturen naar ontvangers die ook iMessages gebruiken. Een SMS kan je dus niet versturen als de ontvanger geen iMessages gebruikt. Op een iPhone kan dat wel.
|
|
|||
|
|||
Hallo timosha, dat wist ik niet , dus ik kan nooit naar andere berichten sturen, alleen dus die een ipad hebben, bestaat er ook geen ander program waarmee dat wel gaat,
|
|
|||
|
|||
Ze hoeven geen iPad te hebben. Als ze de laatste iOS hebben op hun iPhone, iPod of iPad werkt het ook.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jup dat kan ook.
|
|
|||
|
|||
Ligt er ook aan hoe een iMessage verzonden wordt. Als je in contacten op "verstuur bericht" gaat staan, kun je kiezen uit een mobielnummer of e-mailadres (als je die natuurlijk in contacten hebt ingevuld...)
De iPhone pakt beide berichten op, de iPad pakt de berichten verzonden naar mobielnr niet op. Dus wordt het (via iMessage) verzonden naar een emailadres als bericht, komt ie op beide toestellen binnen, anders niet. |
|
|||
|
|||
Bedankt Marcel,
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Berichten | john wings | iPad Apps | 1 | 11-04-12 21:20 |
Mac OS X: Ongelezen berichten in Berichten | Bubbly | Desktop-applicaties | 3 | 19-03-12 15:59 |
|
|