NL ondertiteling op iPad2 in iTunes gehuurde film discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie weet hoe ik op mijn iPad2 de ondertiteling kan activeren bij een in iTunes gehuurde film?? Heb van alles geprobeerd, maar er verschijnt geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
NL ondertiteling op iPad2 in iTunes gehuurde film
Wie weet hoe ik op mijn iPad2 de ondertiteling kan activeren bij een in iTunes gehuurde film?? Heb van alles geprobeerd, maar er verschijnt geen wolkje of menubalk, zoals ik her en der lees....
Dank alvast voor de tips, grtzz Marly |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niet alle films zijn voorzien van NL ondertiteling, helaas.
|
|
|||
|
|||
Deze wel, heb het bij aanschaf gecheckt en filmverhaal staat er (bij intro) ook in NL.
|
|
||||
|
||||
Hmm...da's lastig.
Probeer eens Instellingen->video->Bijschriften geluid aan Geen idee wat het doet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Gehuurde film kwijt.... | Enjoy | iTunes | 3 | 09-07-12 20:49 |
Apple tv (3) film met ondertiteling | Caszje | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 24-06-12 18:42 |
Film huren op itunes ondertiteling aanwezig? | Cooltennis | iPad algemeen | 8 | 06-12-11 21:52 |
Film met ondertiteling? | Miki07Ronaldo | Archief | 1 | 04-05-09 17:14 |
Windows: iPhone film ondertiteling bij aankoop? | iDriss | iTunes | 6 | 10-09-08 17:18 |
|
|