TomTom iPod carkit en iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik heb een iPod touch 2g en heb daar altijd de TomTom app op gehad en ik had GPS met de TomTom iPod ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
TomTom iPod carkit en iPad
Hallo mensen,
Ik heb een iPod touch 2g en heb daar altijd de TomTom app op gehad en ik had GPS met de TomTom iPod dock. Maar ik wil graag een iPad kopen maar nu wil ik ook die TomTom iPod dock daar voor gebruiken dmv een verlengkabel, zie afbeelding. Mijn vraag is: is dat mogelijk? Is z'n kabel daar wel geschikt voor? M.v.g, Victor |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, dat denk ik wel
|
|
|||
|
|||
Ik hoop het ook.
Ik ga hem vanmiddag bestellen, zal even een berichtje posten als het werkt. |
|
|||
|
|||
Ik wil t ook graag weten
|
|
|||
|
|||
Ik heb net heel wat forums afgezocht en ik ben tot de conclusie gekomen dat als je z'n dock-verlengkabeltje koopt dat het eigenlijk gok werk is.
Daarmee bedoel ik tezeggen dat sommigen zeggen dat het niet werkt en sommigen zeggen dat het wel werkt en er worden er verschillende kabeltjes genoemd. Ik ga niet bwginnen aan dit gok werk dus ik ga geen dock-verlengkabeltje kopen. |
|
|||
|
|||
Begrijp ik, als de kans op een miskoop te groot is, zou ik het niet doen.
|
|
|||
|
|||
Het is jammer dat de plaatselijke Mediamarkt of BCC dat niet heeft, want dan kan ik het ruilen als het niet werkt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Carkit tomtom 4s | rooiesmurf | iPhone accessoires en onderdelen | 16 | 28-03-12 22:49 |
carkit tomtom | Thundermies | iPhone Navigatie | 4 | 02-05-10 11:51 |
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom | ross | iPhone Navigatie | 3 | 09-10-08 23:33 |
|
|