Mappen in map discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum Is het mogelijk om mappen in een map te maken??Met foto's Ik wil bijvoorbeeld een map hebben met vakantie met daarin een map ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mappen in map
Beste forum
Is het mogelijk om mappen in een map te maken??Met foto's Ik wil bijvoorbeeld een map hebben met vakantie met daarin een map met bv. Zomer 2012, wintersport, new york enz. Is dit te doen op een iPad ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja dat kan
Ga naar de map foto's Klik op het pijltje met het vierkantje Selecteer de foto's die je wil Voeg toe aan En dan zet in bestaand of nieuw album Appeltje eitje! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 juli 2012 om 21:07 ---------- Oh verkeer gelezen haha Sorry Hmm, geen idee of dat dus kan Excuses! |
|
||||
|
||||
@ schuurar,
Ja dat is mogelijk. Alléén weet ik niet hoe Mac OS X werkt. [win 7] C:\Users\gebruikersnaam\Mijn afbeeldingen[Pictures]\ heb ik een aantal mappen gemaakt, zoals iPad_Album 01, iPad_Album 02, etc. Start iTunes en sluit de iPad aan de pc. [in iTunes] bij Apparaten klik op iPad-naam / klik daarna op Foto / aanvinken Foto’s synchroniseren uit / vinkje bij Geselecteerde mappen / bij Mappen zie ik dus die mappen die ik heb aangemaakt bij Mijn afbeeldingen / aanvinken / synchroniseren.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Map in map jailbreak | Kevin379 | Jailbreak | 1 | 17-07-11 01:46 |
Mappen | xEVAx | Jailbreak apps en thema's | 3 | 14-05-11 18:21 |
mappen | Iphoneer | iPhone algemeen | 3 | 04-11-10 17:58 |
Map in map op iPad zoals op Iphone | gserban | iPad algemeen | 8 | 12-09-10 00:11 |
|
|