//

Ik ga met vakantie en neem mee......

Ik ga met vakantie en neem mee...... discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ....mijn iPad. Dit is niet de eerste keer, maar wel de eerste keer met een kindje op de achterbank met een spanningsboog van +/- 15 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-07-12, 11:29
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard Ik ga met vakantie en neem mee......

....mijn iPad.

Dit is niet de eerste keer, maar wel de eerste keer met een kindje op de achterbank met een spanningsboog van +/- 15 minuten. Ik wil de kleine zo nu en dan een filmpje laten kijken. Echter niet de hele dag....

Ik wil mijn iPad bevestigen aan de achterkant van de bijrijdersstoel. Nu zit ik met twee uitdagingen, waarvan ik de oplossing niet zo 1,2,3 heb kunnen vinden via de zoekfunctie.

1. Is er een oplossing dat ik de iPad vanaf de bijrijdersstoel kan bedienen (stop en start is voldoende). Een soort afstandsbediening.

2. In iTunes kun je video playlists maken. Deze komen wel terug op mijn Apple TV maar ik kan ze niet syncen met mijn iPad. Weet iemand een app is die video afspeelt en en waarmee ik playlists kan syncen vanaf mijn Mac, zodat ik wat variatie kan creeeren (Na een uur Bumba sta ik niet voor mezelf in....)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-12, 21:37
Stephan0501 Stephan0501 is offline
• iOS 8.1.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Voorschoten
Berichten: 145
Standaard

Voor je "probleem 1 " zou je het volgende topic eens door kunnen lezen ( zie namelijk ook dat je een iphone hebt ) : http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f1...voor-ipad.html

Voor "probleem 2" misschien dit een optie ?? http://itunes.apple.com/nl/app/video...416580216?mt=8
__________________
Iphone 6 plus 16GB In use , Imac 24 inch 3,06Ghz In use , Ipad 2 16GB Wit In use , Iphone 4 32GB Sold , Iphone 3GS 32GB Sold
  #3  
Oud 30-07-12, 22:09
Nicky75's schermafbeelding
Nicky75 Nicky75 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Brabant....
Berichten: 232
Stuur een bericht via MSN naar Nicky75
Standaard

Voor je films kun je ook Aceplayer gebruiken,niet gratis maar wel goed. Zelf heb ik VLC-player maar deze is niet meer te verkrijgen in de AppStore.

Nicky.
__________________
Standin' my ground
  #4  
Oud 31-07-12, 12:33
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Dank voor de reacties. Ik heb Tango gedownload en ga dit eens proberen. In de beschrijving staat dat het ook met Bluetooth moet werken, maar ik heb daar de instelling nog niet kunnen vinden. Als dat niet werkt zal ik mijn geld terugvragen.

Als Tango wel werkt, laat ik het weten. Mijn 2e probleem is dan ook opgelost, omdat ik de filmpjes dan kan selecteren vanuit de app.

EDIT: Tango werk! Via Bluetooth kan ik mijn iPad media bedienen vanaf mijn iPhone.

Laatst gewijzigd door jap74; 01-08-12 om 10:57.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik kom terug van vakantie en neem mee.. Ezra Chat en geruchten 37 08-03-08 19:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:30.