Foutmelding; bericht van vf nl discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een ipad 2 64GB Wi-fi & 3G. Nu krijg ik continue de foutmelding; Bericht van vf nl Vodafone info: u heeft niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foutmelding; bericht van vf nl
Hallo,
Ik heb een ipad 2 64GB Wi-fi & 3G. Nu krijg ik continue de foutmelding; Bericht van vf nl Vodafone info: u heeft niet voldoende Prepaid Data TeGoed. Waardeert u eerst op. Kijk voor meer informatie op www.vodafone.nl/opwaarderen Ik begrijp dat er geen tegoed opstaat maar hij geeft de foutmelding continue. Zelfs als ik er geen simkaart in heb! Ik heb een backup gemaakt en de hele ipad leeg gehaald maar het mocht niet baten. Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is? Met vriendelijke groet, Jeremy Krijnen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je al gezocht op dit forum ?
B.v.: http://forum.iculture.nl/f18/bellen-...im-7-50-a.html |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding bij aansluiten van Nieuwe Ipad 2 16 GB | ManonQ | iPad algemeen | 0 | 26-10-11 10:43 |
foutmelding bericht versturen | Mad Hankey | iPhone algemeen | 0 | 26-03-10 12:41 |
Na software-upgrade van 1.1.4 naar 2.0.2 ... foutmelding bij synchoniseren van foto's | rivierke | Muziek, foto & video | 0 | 04-09-08 11:28 |
Nieuwe foutmelding van Youtube ? ? | adempinar | iPhone algemeen | 3 | 20-04-08 17:54 |
|
|