Foutmelding bij aansluiten van Nieuwe Ipad 2 16 GB discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Ipad 2 16 gb gekocht maar als ik hem aan sluit op de computer verschijnt Itunes wel maar er kan geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foutmelding bij aansluiten van Nieuwe Ipad 2 16 GB
Hallo,
Ik heb een Ipad 2 16 gb gekocht maar als ik hem aan sluit op de computer verschijnt Itunes wel maar er kan geen verbinding maken met de store. Ik heb alle instellingen al nagekeken en het klopt allemaal.. Ik krijg de foutmelding 9808, hoe kan ik dit verhelpen?? Alvast bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes sluit af bij aansluiten iPad | DMonart | iPad algemeen | 0 | 15-10-11 16:22 |
Opstarten iPad bij aansluiten stroom | heitsme | iPad algemeen | 3 | 30-07-11 22:30 |
Ipad 2 foutmelding bij synchroniseren Itumes | joycie85 | iTunes | 1 | 01-07-11 23:47 |
Foutmelding bij aansluiten op Universal Dock | Marked | iPhone algemeen | 3 | 15-08-09 17:21 |
Windows: Foutmelding bij downloaden nieuwe firmware (2.1) | TruthSolution | iTunes | 2 | 18-09-08 20:11 |
|
|