Foutmelding bij aansluiten op Universal Dock discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tijdje geleden heb ik een Universal Dock besteld via de Apple Store. Vandaag eindelijk de moeite genomen het uit te pakken en te "installeren". Schuif ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foutmelding bij aansluiten op Universal Dock
Tijdje geleden heb ik een Universal Dock besteld via de Apple Store.
Vandaag eindelijk de moeite genomen het uit te pakken en te "installeren". Schuif ik mijn iPhone3G (netjes bij T-Mobile gekocht) erin en krijg ik de melding dat dit apparaat niet geschikt is voor deze telefoon, of iets van die strekking en vraagt of ik in de vliegtuigmodus wil. Volgens de Apple Store zou het dock weldegelijk compatible moeten zijn... Anyone?
'Last night I laid in bed looking at the stars and I thought: where in the hell is my ceiling?!' Laatst gewijzigd door Marked; 16-02-09 om 21:32. Reden: aanvulling |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ken het niet, maar kun je niet de melding gewoon negeren?
|
|||
|
|||
Vreemd. Nog een keer aangesloten en nu geeft 'ie de melding niet meer... Beats me!
SLOTJE (of werkt dat tegenwoordig niet meer zo?) |
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde probleem met een dock gekocht bij DealExtreme.
Nu heb ik wel gelezen dat er via Cydia een app beschikbaar is die ervoor zorgt dat die melding niet meer verschijnt, maar ik ben de naam vergeten.. Kan iemand helpen? Laatst gewijzigd door WDS001; 15-08-09 om 17:28. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apple universal dock | Rollie2010 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 19-08-10 21:33 |
Iphone Universal Dock | Jaspperr | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 08-03-10 18:10 |
iPhone 3G TV out via Universal Dock | bartrijnders | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 25-11-08 22:51 |
Universal dock | Ricko | iPhone accessoires en onderdelen | 20 | 28-09-08 11:49 |
|
|