IPad geblokkeerd discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi beste mensen, zoals in het onderwerp staat, is mijn IPad geblokkeerd! Het gaat om de IPad 3. als ik op de 'Home' knop druk, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPad geblokkeerd
Hoi beste mensen,
zoals in het onderwerp staat, is mijn IPad geblokkeerd! Het gaat om de IPad 3. als ik op de 'Home' knop druk, staat er op het scherm: IPad is geblokkeerd verbind met ITunes. Ik ben verbonden met ITunes, maar wat moet ik doen en waar moet ik op klikken? Ik heb te vaak mijn code verkeerd ingevoerd, maar ik weet de code echt niet meer... Groeten Chris |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Draai je echt iOS 4.3.4 op een iPad 3?
|
|||
|
|||
Nee, maar ik wist t ff niet meer! ^^
|
|
||||
|
||||
Heb je deze iPad al eens eerder verbonden met je Mac?
|
|
|||
|
|||
Je moet even op het forum zoeken. Er zijn al zoveel mensen geweest met dit probleem. Zoekterm code iPad.
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen Mac...
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 augustus 2012 om 11:39 ---------- Ja dat heb ik ook wel gedaan, maar een harde reset en reboot werkt niet... |
|
||||
|
||||
Kun je dan a.u.b. je profiel aanpassen?
En Beech heeft gelijk; ik had hier een slotje op moeten zetten. Bij deze... (ga aub verder in het aangereikte topic) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad is geblokkeerd - verbind met iTunes | pnijland | iPad algemeen | 37 | 23-08-18 06:20 |
iPad is geblokkeerd -verbind met iTunes maar computer herkent niet meer! | olmez | iPad algemeen | 6 | 14-07-12 19:44 |
iPhone 3GS: Geblokkeerd | lisettebruins | Unlock | 21 | 16-11-10 18:48 |
iPhone 1e gen.: geblokkeerd | larsvthullenaar | Unlock | 2 | 08-02-10 01:06 |
Geblokkeerd | scheersje | iPhone algemeen | 3 | 20-01-09 18:02 |
|
|