//

iPad trekt spel niet meer

iPad trekt spel niet meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tot kort geleden kon ik me helemaal uitleven op de Arabian Nights flipperkast app. Ik heb een iPad2. Sinds een paar dagen trekt de iPad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-08-12, 13:36
metalmakker metalmakker is offline
• iOS 12.1.1
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 51
Standaard iPad trekt spel niet meer

Tot kort geleden kon ik me helemaal uitleven op de Arabian Nights flipperkast app. Ik heb een iPad2. Sinds een paar dagen trekt de iPad het spel niet meer lekker. Hij hapert op bepaalde momenten. Ik heb aan de iPad zelf niets veranderd volgens mij. Om het op te lossen heb ik alle apps die ik niet gebruik verwijderd, flink wat ruimte gemaakt in de 16gig die er op zit, maar toch blijft het probleem. Ook uitzetten van alle apps die op de achtergrond aan staan helpt niet (ik weet niet hoe je dit verder moet omschrijven, maar ik bedoel dat je de recent geopende apps uitzet die je ziet als je met vier vingers je scherm omhoog veegt).
Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-08-12, 13:43
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Heb je de iPad al eens opnieuw opgestart?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 10-08-12, 13:57
metalmakker metalmakker is offline
• iOS 12.1.1
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Heb je de iPad al eens opnieuw opgestart?
Ja, maar dat hielp niet helaas.
  #4  
Oud 10-08-12, 14:04
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Kijk eens bij Instellingen/Algemeen/Info/Diagnose en Gebruik. Staat er iets te "zieken"?
  #5  
Oud 10-08-12, 14:07
metalmakker metalmakker is offline
• iOS 12.1.1
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metalmakker Bekijk bericht
Ja, maar dat hielp niet helaas.
Ik heb nog eens alles uitgezet, ook het spel zelf en toen opnieuw opgestart. Dat hielp wel iets. Het is nog niet vlekkeloos, maar het loopt iets beter dan hiervoor.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 augustus 2012 om 14:20 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
Kijk eens bij Instellingen/Algemeen/Info/Diagnose en Gebruik. Staat er iets te "zieken"?
Tja, waar moet ik dan naar zoeken? Er staat een lange lijst met logs, veel low memory, maar niet van vandaag bijvoorbeeld en ook nu hapert het spel.

Er is niet zoals in Windows een plek waar je alle lopende processen kunt zien neem ik aan?
  #6  
Oud 10-08-12, 15:34
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

iPad in DFU mode en dan helemaal herstellen en je backup terugzetten. Als dat niet werkt helemaal herstellen als nieuwe iPad. Zorg ervoor dat je backups maakt van al je foto's etc etc etc. Je wil niet dat een nieuwe backup je oude backup overschrijft en dat alles weg is.
  #7  
Oud 10-08-12, 17:32
metalmakker metalmakker is offline
• iOS 12.1.1
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 51
Standaard

Het werkt weer! Ik merkte ineens dat het spel mijn nieuwe high scores niet meer opsloeg, aangezien ik vanmiddag een hele hoge score haalde. Dus ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en nu draait hij weer prima. Ben wel mijn scores kwijt, maar dat maakt niet uit. Blijkbaar is er een update geweest een tijdje terug en sindsdien draait hij matig.
Reageren

Labels
arabian, geheugen, langzaam, spel, traag



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad laadt niet meer op + wordt niet meer herkend door PC/itunes evelien1982 iTunes 10 13-04-12 14:31
kan een gekocht spel niet meer overzetten op iphone Ewoudhendriks iPhone algemeen 0 11-04-11 22:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:19.