//

Foutmelding YouTube

Foutmelding YouTube discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, mijn opa heeft sinds ongeveer een jaar een Ipad 2. Vooral YouTube vindt hij fantastisch en hij heeft een hele lijst met favorieten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-08-12, 11:08
LindsayQ LindsayQ is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard Foutmelding YouTube

Hallo allemaal, mijn opa heeft sinds ongeveer een jaar een Ipad 2. Vooral YouTube vindt hij fantastisch en hij heeft een hele lijst met favorieten aangemaakt. Maar sinds een maand ongeveer heeft hij hier ruzie mee: als hij een filmpje vanuit favorieten wilt openen, krijgt hij de foutmelding dat de resource niet geopend kan worden. We zijn naar het Apple center geweest waar de Ipad is gekocht en de man achter de balie kwam niet zozeer met een oplossing, maar met een manier om het probleem te omzeilen. Maar m'n opa is 86 dus dat gaat er niet in, want hij snapt er verder de ballen van. We hebben dit weekend de Ipad leeggegooid (sorry, de Ipad zelf kan z'n eigen naam niet eens goed spellen, vandaar de verkeerde hoofdletter steeds) en alles opnieuw geïnstalleerd, en toen deed ie het weer. We dachten dat opa wel iets verkeerds had ingetoetst of aangevinkt of wat dan ook.

Maar nu heb ik sinds vrijdag een Ipad, de nieuwe. Gisteravond YouTube gekeken, niks aan het handje. Vanochtend wil ik verder kijken, loopt het filmpje na X minuten vast en gaat ook niet meer verder, wil niet laden, niks. Ik gooi het filmpje onder m'n favorieten, misschien is het Wi-Fi-signaal boven wel zwak. Later open ik het filmpje onder m'n favorieten, krijg ik verdorie dezelfde foutmelding als m'n opa kreeg. Dus die zal bij hem ook wel terugkomen. De Ipad opnieuw opstarten lost het probleem tijdelijk op maar dat is symptoombestrijding. Hier een screenshot van de foutmelding. Hoe kan het zijn dat we allebei dezelfde foutmelding kregen? Ik heb zijn Ipad amper aangaat en hij die van mij helemaal niet.



(klikbaar)

Op internet kan ik er niets over vinden, maar ik vind het te toevallig dat alleen m'n opa en ik er last van hebben. YouTube op m'n iPhone werkt gewoon zonder problemen. Halp
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-08-12, 16:14
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

En als je de mobile URL gebruikt ?
De indeling is heel herkenbaar.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
youtube iphone38 iPhone algemeen 3 23-12-10 17:30
Video: Youtube leslow Muziek, foto & video 2 05-06-08 19:15
Nieuwe foutmelding van Youtube ? ? adempinar iPhone algemeen 3 20-04-08 17:54
YouTube loekieloekie iPhone algemeen 19 31-12-07 01:32
1.0.2 en Youtube bomsize Unlock [archief] 2 28-10-07 21:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:12.