Jailbreak, Absinthe 2.0 op Ipad2 64G 3G blijft hangen bij jailbreaken discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nog geen duidelijk antwoord gevonden wat nou de reden kan zijn dat het blauwe balkje bij het absinthe proces (jailbreak) blijft hangen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak, Absinthe 2.0 op Ipad2 64G 3G blijft hangen bij jailbreaken
Ik heb nog geen duidelijk antwoord gevonden wat nou de reden kan zijn dat het blauwe balkje bij het absinthe proces (jailbreak) blijft hangen en vervolgens meldt dat het programma niet meer werkt? Ik zie een rondje lopen in de Ipad maar deze stopt ook na enkel minuten? Ik heb al van alles geprobeerd maar kom er echt niet meer uit. Is er iemand die mij in Jip en Jannke taal kan vertellen wat ik hiermee kan doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...s-5-1-1-a.html Voor de iPad 2 gebruik je het beste Absinthe 2.0.4 (voor het geval dat je een 2de generatie iPad 2 hebt). Succes verder |
|
|||
|
|||
Ik heb deze ook al geprobeerd zowel via een desktop als laptop. Alvast dank voor je indo
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 augustus 2012 om 16:12 ---------- [QUOTE=Timbrugmans;813893]Ik heb deze ook al geprobeerd zowel via een desktop als laptop. Alvast dank voor je info |
|
||||
|
||||
AUB aansluiten in het aangereikte topic.
// Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: IPhone 4 blijft hangen op apple logo bij Rebooten Jailbreak Redsn0w | Wessz | Jailbreak | 2 | 19-06-11 00:15 |
iPhone: Iphone blijft hangen bij opstarten na verwijderen van jailbreak | mart-85 | Jailbreak | 2 | 01-02-09 18:20 |
Jailbreak - Blijft hangen bij opstartscherm | PooH! | Unlock [archief] | 5 | 09-12-07 20:46 |
|
|