A-GPS: alleen icm internet te gebruiken? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wil overmogen naar Frankrijk en mijn nieuwe iPad nog optuigen voor vertrek, eigenlijk te weinig tijd om alles rustig door te lezen. Ik begrijp dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
A-GPS: alleen icm internet te gebruiken?
Wil overmogen naar Frankrijk en mijn nieuwe iPad nog optuigen voor vertrek, eigenlijk te weinig tijd om alles rustig door te lezen. Ik begrijp dat ik ook zonder internet (zie mijn eerdere Forumvraag) GPS kan gebruiken maar dan moet ik een app downloaden. MotionX wordt genoemd. Nog andere (lees betere) app beschikbaar?
Of is een jailbreak (hoe en wat) dan handiger, beter etc etc. (Er gaat een heel nieuwe wereld voor mij open.) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
gps sec, jailbreak tbv gebruik gps |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: ipad Wi-Fi icm externe gps. Jailbreak nodig? | pinokkia | Jailbreak | 7 | 16-06-11 17:25 |
iPhone 2G icm onbeperkt internet | JoRDozZzz | Koopinformatie Nederland | 1 | 16-01-10 15:57 |
Geen GPS bij alleen Wi-Fi? | Charadrius | Wi-Fi | 8 | 21-09-09 20:37 |
gps gebruiken zonder internet aan? | EstherR | iPhone Navigatie | 2 | 26-02-09 17:35 |
Edge gebruiken op iPhone icm Orange | Meneer Guggenheimer | Overige providers Nederland | 5 | 06-12-07 09:15 |
|
|