E-book lezen en tegelijkertijd muziek luisteren op iPad 3 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik radio luister op Ipad en een boek wil lezen, kan dat tegelijkertijd? Om te switchen via Thuisknop, gaat geluid uit. Hoe kan het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Als ik radio luister op Ipad en een boek wil lezen, kan dat tegelijkertijd? Om te switchen via Thuisknop, gaat geluid uit. Hoe kan het wel tegelijkertijd? Ob ander voorbeeld: muziek luisteren als achtergrond en tegelijk Zoeken op get web?
|
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dat is vreemd, ik gebruik TuneIn en die blijft gewoon doorspelen terwijl ik dit type. Dus je hebt geen juiste app of er is iets anders aan de hand met jouw iPad. Het antwoord op je vraag is dus, normaal gesproken, ja, je kunt gewoon luisteren als je in Safari bezig bent of een boek leest, of de krant.
|
|
![]() Tenzij het een (iBooks Author) boek met multimedia content is...
PS: Pas je profiel eens aan: welke iPad? En vooral: welke versie van iOS?
|
|||
|
|||
![]() |
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Heb je bij Instellingen Multitasking aan staan ? |
|
|||
|
|||
![]() Dank je wel, is nu opgeloslt!
|
|
![]() |
|
![]() Mooi. Veel luister- & leesplezier (tegelijk)!
|
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
|
|
|||
|
|||
![]() met 4 of meer vingers naar links vegen is een stuk sneller.
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als whatsapp tijdens het muziek luisteren wordt gestart stop het muziek met afspelen. | Adilson | iPhone Apps | 4 | 02-11-11 12:12 |
Muziek: Muziek luisteren in de auto | ewout_dc | Muziek, foto & video | 46 | 21-07-11 19:52 |
Muziek luisteren via iPhone/Youtube/iPad | indiepopgirl | iPad algemeen | 2 | 09-02-11 10:48 |
Muziek: Muziek luisteren over bluetooth | Tunix | Muziek, foto & video | 7 | 12-02-10 19:45 |
Muziek: Muziek luisteren via Iphone | Grasper | Muziek, foto & video | 4 | 16-03-09 21:53 |
|
|