E-book lezen en tegelijkertijd muziek luisteren op iPad 3 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik radio luister op Ipad en een boek wil lezen, kan dat tegelijkertijd? Om te switchen via Thuisknop, gaat geluid uit. Hoe kan het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
E-book lezen en tegelijkertijd muziek luisteren op iPad 3
Als ik radio luister op Ipad en een boek wil lezen, kan dat tegelijkertijd? Om te switchen via Thuisknop, gaat geluid uit. Hoe kan het wel tegelijkertijd? Ob ander voorbeeld: muziek luisteren als achtergrond en tegelijk Zoeken op get web?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is vreemd, ik gebruik TuneIn en die blijft gewoon doorspelen terwijl ik dit type. Dus je hebt geen juiste app of er is iets anders aan de hand met jouw iPad. Het antwoord op je vraag is dus, normaal gesproken, ja, je kunt gewoon luisteren als je in Safari bezig bent of een boek leest, of de krant.
|
|
||||
|
||||
Tenzij het een (iBooks Author) boek met multimedia content is...
PS: Pas je profiel eens aan: welke iPad? En vooral: welke versie van iOS?
|
|||
|
|||
Hoe stap ik dan over van het Radio-scherm naar Safari zonder op Thuisknop te drukken waardoor de muziek stopt? Kun je wel 2 apps tegelijk gebruiken?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je bij Instellingen Multitasking aan staan ? |
|
|||
|
|||
Dank je wel, is nu opgeloslt!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Multitasking aangezet en 1x Thuisknop gedrukt. Kan nu werken en muziek luisteren
|
|
||||
|
||||
Mooi. Veel luister- & leesplezier (tegelijk)!
|
|
|||
|
|||
Als je 2x kort achter elkaar op de thuisknop drukt krijg je onderaan te zien welke apps open staan, als je je muziek aan hebt staan en je had iBooks en Safari al geopend dan kun je daar nu voor kiezen. Zit je een boek lte lezen en je wilt je muziek uit hebben ldan klik weer 2x kort achter elkaar op de thuisknop, blijf dan je muziekapp aanraken tot ze gaan wiebelen, dan zie je links boven een minnetje in een rood cirkeltje. Als je daar vervolgens op klikt sluit de app en is je muziek uit. Klik dan ergens op het scherm en je keert terug naar je boek.
|
|
|||
|
|||
met 4 of meer vingers naar links vegen is een stuk sneller.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als whatsapp tijdens het muziek luisteren wordt gestart stop het muziek met afspelen. | Adilson | iPhone Apps | 4 | 02-11-11 12:12 |
Muziek: Muziek luisteren in de auto | ewout_dc | Muziek, foto & video | 46 | 21-07-11 19:52 |
Muziek luisteren via iPhone/Youtube/iPad | indiepopgirl | iPad algemeen | 2 | 09-02-11 10:48 |
Muziek: Muziek luisteren over bluetooth | Tunix | Muziek, foto & video | 7 | 12-02-10 19:45 |
Muziek: Muziek luisteren via Iphone | Grasper | Muziek, foto & video | 4 | 16-03-09 21:53 |
|
|