XLS documenten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is het mogelijk om met een gratis app een xls document te openen en te lezen? Groet, Martin...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
XLS documenten
Hallo,
Is het mogelijk om met een gratis app een xls document te openen en te lezen? Groet, Martin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In skydrive uploaden en dan via de webapps openen in je browser?
|
|
|||
|
|||
Sorry, maar ik begrijp dit niet zo!
Ik heb de exel documenten op mij PC staan. Als ik ze importeert met iTunes, dan gebeurt er niets. Ik heb NUMBERS op mijn iPad staan. Ik hoop dat je me kan uitleggen hoe (eenvoudig) ik te werk moet gaan. Groet, Martin |
|
|||
|
|||
Je zou je spreadsheets via Dropbox in the Cloud kunnen zetten en via de gratis app Goodreader op je iPad openen. Werkt perfect en... gratis zoals je het wou hebben.
|
|
||||
|
||||
Goodreader is niet gratis (maar wel z'n geld waard!).
|
||||
|
||||
Ondersteuning voor .xls bestanden zit toch standaard in iOS? Dus bijvoorbeeld even emailen aan jezelf...
|
|||
|
|||
Waarom allemaal zo moeilijk De TS heeft Numbers al gekocht waarom zou hij dan nog Goodreader moeten gaan kopen?
Hij kan zijn Excel bestanden direct synchroniseren met iTunes en openen met Numbers. Hoe dat werkt werd al in een andere draad van de TS (met handen en voeten) uitgelegd. Of de TS zet zijn Excel bestanden in DropBox, opent die dan in DropBox op zijn iPad om ze dan weer met Numbers te openen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Documenten online | Kevin | iPhone Apps | 1 | 29-04-11 12:51 |
bladeren tussen xls bestanden en bewerken ervan | bartman | Desktop-applicaties | 4 | 22-09-09 10:57 |
XLS bestanden op iphone plaatsen? | stefke1 | iPhone Apps | 4 | 05-02-09 09:49 |
Documenten | Pytur | iPhone algemeen | 4 | 15-05-08 19:15 |
|
|