Geen verbinding met wifi discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb onlangs voor een B&B hier in de buurt het wifi signaal versterkt door 2x range extenders te plaatsen, TL-WA5210G - Welkom bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen verbinding met Wi-Fi
Hi,
Ik heb onlangs voor een B&B hier in de buurt het Wi-Fi signaal versterkt door 2x range extenders te plaatsen, TL-WA5210G - Welkom bij TP-LINK Nu hebben deze beiden hun eigen netwerk en staan volledig open. Met smartphones (niet apple) en laptops kan ik zonder problemen connecten, maar met mijn ipad niet. Met geen enkele ipad, want het is met meerdere geprobeerd. Iemand bekend met dit probleem? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En daarvoor deden ze het wel ? Kies eens voor "Vergeet dit netwerk" en log opnieuw in. Gebruik de security key achter op de extender als die er is, en anders die achter op je router. Als je die al veranderd hebt kijk je even in je gegevens van de router via je browser.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple past de iEEE 802.11 standaard strikt toe, ook de verouderde b/g normen. Overigens, de iPad gebruikt bij voorkeur iEEE 802.11n, ook in compatibiliteitsmodus.. |
|
|||
|
|||
@Beech43, de apparaten zijn nieuw en enorm default ingericht.
@Timosha, ik heb niets aangepast aan zendvermogen, etc. Vanavond zal ik wel eens zien waar die dingen standaard op staan. Ik kan hier misschien nog wel iets mee rommelen. Het moet haast wel een Apple ding zijn...want alle overige apparatuur werkt wel prima. |
|
|||
|
|||
dit zijn trouwens de specs
|
|
|||
|
|||
Nou, het lek is boven...
Het apparaat stond op 54Mbps (802.11g) en dat werkt niet. Ik heb hem nu op 11 Mbps (802.11b) gezet en ook met ipads is nu in te loggen. Is dit niet vreemd? Het apparaat staat trouwens default op 27Dbm. Waar moet ik hem op zetten om geen illegaal zendvermogen te hebben? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dan zal ik die eens terugschroeven, voordat Eelde last krijgt ;-)
Bedankt voor je antwoord |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel Wi-Fi verbinding, geen internet met Wi-Fi. | mathieu88 | Wi-Fi | 0 | 05-09-11 16:07 |
Krijg geen verbinding met Wi-Fi!!! | Shiney | Wi-Fi | 5 | 16-02-11 12:12 |
geen verbinding maken met Wi-Fi | driver91 | Wi-Fi | 8 | 17-10-10 12:55 |
Geen verbinding met Wi-Fi | TeasR | Wi-Fi | 7 | 11-09-10 12:42 |
Geen verbinding met Wi-Fi | mdrongelen | Wi-Fi | 0 | 23-07-08 19:54 |
|
|