Overzetten van apps/games van oude ipad/oud apple id naar nieuw pad/ nieuw apple ID discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben opzoek hoe ik alles van mijn oude Ipad/oud apple Id naar nieuwe Ipad en nieuw apple Id kan krijgen. Ik heb ook een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Overzetten van apps/games van oude ipad/oud apple id naar nieuw pad/ nieuw apple ID
Ik ben opzoek hoe ik alles van mijn oude Ipad/oud apple Id naar nieuwe Ipad en nieuw apple Id kan krijgen. Ik heb ook een Mac desktop staan als dat mocht helpen. Groeten Har
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Apple staat overzetten van de ene naar de andere Apple ID niet toe.
Dat kan dus helaas niet.
|
|||
|
|||
Overzetten
Dank voor je reactie,
Dan rest mij denk ik niets anders dan met een aantal spelletjes opnieuw te beginnen,.... |
|
||||
|
||||
Waarom gebruik je niet op beide devices dezelfde Apple ID?
|
|
|||
|
|||
Omdat deze van 2 verschillene personen zijn met eigen agenda etc.
|
|
||||
|
||||
Je kunt voor iCloud etc. een andere Apple ID dan voor App aankopen gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Hoe simple kan t zijn, doch wist niet dat het kon.
Dank je voor de moeite.... |
|
|||
|
|||
Hier staat meer informate over Apple ID's: Frequently asked questions about Apple ID
En deze over het gebruik van iCloud en de AppleStore: http://support.apple.com/kb/HT4895?viewlocale=nl_NL En nog wat suggesties: http://www.macstories.net/stories/io...h-your-family/ Laatst gewijzigd door Beech43; 05-09-12 om 14:37. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad overzetten naar nieuw apple id | 1997giorgio1 | iPad algemeen | 8 | 03-05-12 17:40 |
overgang van oude naar nieuw nummer | kruimel10 | iPhone algemeen | 5 | 15-08-11 14:02 |
|
|