//

image maken van Ipad

image maken van Ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag een image maken van mijn ipad, systeem , apps , foto etc etc net als dat zeer makkelijk gaat met win 7 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-09-12, 20:29
Herbieferbie Herbieferbie is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 50
Standaard image maken van Ipad

Ik zou graag een image maken van mijn ipad, systeem , apps , foto etc etc net als dat zeer makkelijk gaat met win 7 ( systeem kopie ) bijvoorbeeld of met cwm op een geroote S3. Gewoon de hele handel inclusief alles op mijn computer, die 64 gig stelt tegenwoordig toch noppes meer voor, en helemaal vol issie toch nooit .
Hmm ben benieuwd, er zal toch wel een handige Harry zijn die zoiets heeft gemaakt ?

Grt Allemaal

HF
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-09-12, 20:39
Pat3766 Pat3766 is offline
• iOS 15.1.1
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 110
Standaard

Die handige harry heet eigenlijk Steve.

apple heeft een heel mooie image: via icloud of via itunes maak je een backup van je ios device. Die maakt een kopie van je apps, je instellingen, tot en met de geschiedenis van je internetzoektochten.

Zodra je een nieuwe idevice hebt, zet je de laatste backup terug en je bent weer helemaal ingesteld zoals je dat had.

Ideaal en super simpel!
  #3  
Oud 06-09-12, 20:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herbieferbie Bekijk bericht
Hmm ben benieuwd, er zal toch wel een handige Harry zijn die zoiets heeft gemaakt ?
Hmmm stel dat het kan wat zou die Handige Harry dan gaan doen met een HFS+ image op een Windows computer

PS:
Vergeet het maar, het kan niet
  #4  
Oud 06-09-12, 21:02
Herbieferbie Herbieferbie is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 50
Standaard

ok jammer , als ik een backup maak met itunes en ik kijk in die map dan staat er nog net aan 1 mb in of zoiets, ik heb gewoon rechtsgeklikt op mijn Ipad en reservekopie maken geklikt, zal wel wat fout doen dan denk ik. Ik wil gewoon als ik pech heb zoals laatst met een instelling van een tweak uit cydia waarna hij geen beeld meer gaf de boel kunnen herstellen en dan al mijn apps tweaks en al dan wel of niet legale apps terug kunnen zetten , vandaar een image me wel handig leek.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bedrijfsmatig gebruik ipad, image/copiën? haroldv iPad algemeen 10 07-03-11 13:29
Image maken voor Iphone of Ipad is dat mogelijk? zweers iPad algemeen 3 22-10-10 21:12
Image/backup maken van iPhone voor installatie van v2.0.1? aikoN iPhone algemeen 4 06-09-08 11:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:59.