Op afstand camera ipad activeren discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan je dat instellen om op afstand de camera te activeren van je iPad, Bijv. Via de pc /iMac. Ik leesde dat gisteren in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Op afstand camera ipad activeren
Hoe kan je dat instellen om op afstand de camera te activeren van je iPad,
Bijv. Via de pc /iMac. Ik leesde dat gisteren in de telegraaf dat een student zo zijn gestolen iPad terug had gevonden. Lijk mij wel handig als ik weet hoe dit gaat |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja dat vroeg mij ook al af. Volgens mij kan dat alleen als de ipad gejailbreakt is..
|
|
|||
|
|||
Dat zou ik ook wel willen weten.
Hier de link naar de televaag Verdachte gekiekt met gestolen tablet - Digitaal - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [Digitaal]
|
|||
|
|||
Was vanavond op de tv geloof sb6. Ik zag op de Mac een programma staan wat hete Undercover
|
|
|||
|
|||
Het programma heet Prey
Open source anti-theft solution for your laptop, phone and tablet – Prey |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
‘iPad in toekomst van afstand bestuurbaar’ | scoop1 | iPad algemeen | 0 | 30-10-11 11:16 |
|
|