ios 6 update game level kwijt discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb een update gedaan naar ios6 van te voren natuurlijk een backup maar nu ik het terug gezet heb ben ik van mijn spelletejes mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ios 6 update game level kwijt
heb een update gedaan naar ios6
van te voren natuurlijk een backup maar nu ik het terug gezet heb ben ik van mijn spelletejes mijn vooruitgang levels kwijt dus moet ik weer helemaal van voor af aan beginnen is dit normaal....? thnx petje |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee, dit lijkt me niet normaal.
Zelf ben ik de voortgang van mijn spelletjes niet kwijtgeraakt bij de update. Ik heb echter geen backup teruggezet (wel gemaakt uiteraard), wellicht dat het daar fout is gegaan. |
|
|||
|
|||
Waarom moet je een backup terug zetten bij een update ? Die gebruik je alleen maar als er iets mis gegaan is.
|
|
||||
|
||||
Volgens mij fout gegaan bij het terug zetten van Backup. Bekijk de instellingen van dat spel nog eens soms staat er icloud back-up terugzetten
|
|||
|
|||
heb geupdate via itines aan de pc
hij gaf een foutcode 6 aan (weet niet wat dat is) maar itines zei dat ik moest herstellen!! dus gedaan naderhand is alles goed gegaan en werkt alles misschien dat dat dan de reden is dat ik opnieuw moet beginnen wat is eingelijk foutcode 6? en icloud heb ik nog niet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|