Mirroring mogelijk? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Even een vraagje waar ik zo geen antwoord op kan vinden. Ik wil graag de ipad gebruiken om tv te kijken op de slaapkamer via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mirroring mogelijk?
Even een vraagje waar ik zo geen antwoord op kan vinden. Ik wil graag de ipad gebruiken om tv te kijken op de slaapkamer via de app van upc (horizon.tv). Ik wil hem aan sluiten op mjn lcd via hdmi. Ik wilde dit via airplay/ apple tv doen, maar heb al geconstateerd dat de app dit vooralsnog niet ondersteund. Is een digital av adapter evoldoende om dit te laten werken? Maw werkt mirroring van video's in alle gevallen of zijn bv bepaalde players uitgesloten?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik m'n iPhone hiervoor, werkt perfect! Streamt via airplay naar m'n AppleTV zonder mirroring, geen andere equipment nodig.
|
|
|||
|
|||
Bij werkte airplay altijd, maar met de update zie ik het icoontje niet meer, jullie wel? Dit is zowel op de ipad3, iphone 4s en iphone 5.
|
|
|||
|
|||
Wat bedoel je met je vraag ? Je moet je iPad gewoon laten "mirroren".
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
AirPlay Mirroring | Joeldebull | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 24-08-12 09:18 |
3GS/atv mirroring mogelijk? | lange76 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 16-07-12 17:02 |
iPhone mirroring | Roel C | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 18-05-12 23:21 |
Windows mirroring | kastenbart | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 13-05-12 22:54 |
iOS 5 mirroring vraag | Coen Gortemaker | iPad algemeen | 2 | 20-06-11 01:14 |
|
|