AirPlay Mirroring discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik zit met de volgende vraag. Ik heb het volgende: apple tv3 macbook pro mountain lion hdtv internet van Online Als ik muziek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AirPlay Mirroring
Hallo Allemaal,
Ik zit met de volgende vraag. Ik heb het volgende: apple tv3 macbook pro mountain lion hdtv internet van Online Als ik muziek stream via airplay gaat dat wel soepeltjes, alleen als ik airplay mirroring gebruik voor films e.d. gaat dat totaal niet soepel. Het zijn meestal films van 600/700 mb. Komt dat door het internet? Net een snelheidstest gedaan en kom uit op het volgende: downloadsnelheid ligt tussen de 4.85 en 7.17 mbps uploadsnelheid ligt rond de 0.55 mbps Zo ja, is Tele2 een goed alternatief? Ik woon in Amsterdam Zeeburg. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
AirPlay Mirroring is niet bedoelt om film af te spelen
Misschien dat het met airparrot wel lukt |
|
|||
|
|||
Airplay gaat niet via het internet maar via je (Draadloos) netwerk.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met AirPlay Mirroring wordt het beeldscherm van de Mac real time gerenderd en dan naar de Apple TV gestreamd. Dit mechanisme is niet echt geschikt en bedoeld om filmpjes te streamen naar een Apple TV. Met een internetaansluiting heeft dat echter niets te maken. |
|
|||
|
|||
Heeft het ook niet te maken met je macbook pro? Ik begreep dat de 2011 serie meer moeite moet doen voor het decoderen dan de 2012 serie ivm nieuwe processor.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ATV3 Airplay mirroring; DTS geluid | cipirello | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 15-08-12 12:31 |
HELP: géén AirPlay/mirroring icoon!? | aspers | iPad algemeen | 4 | 29-03-12 17:09 |
|
|