ipad 2 jailbreak atv3 stream discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi allemaal, Omdat het me te lang duurde heb ik op mijn ipad 2 een jailbreak uitgevoerd. hierop heb ik xbmc geinstalleerd inc navi x ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad 2 jailbreak atv3 stream
hoi allemaal,
Omdat het me te lang duurde heb ik op mijn ipad 2 een jailbreak uitgevoerd. hierop heb ik xbmc geinstalleerd inc navi x icefilm en channel 1 nu stream ik het beeld naar mijn atv 3 echter is het beeld erg klein rond om dikke zwarte balken. is er een optie om dit full screen te doen de zwarte balk boven onder maken me niet zo veel uit maar nu is het wel erg klein. heb al veel gegoogled maar lees niet de oplossing. mvg eric |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als er al een upscaling mechanisme is dan zou dat in XBMC op de iPad 2 moeten zitten. Of dat zo is weet ik helaas niet. De Apple TV 3 toont dat wat hij ontvangt en doet er verder niet veel mee. Succes verder |
|
|||
|
|||
Same here !! Wat ik heb gedaan is in cydia displayout installeren en je kan je output beeld via de ipad helemaal
aanpassen naar wens. Succes !! Laatst gewijzigd door XIII; 17-08-12 om 10:47. Reden: Opschonen (zie PM) |
|
||||
|
||||
Das een goeie tip!
|
|
|||
|
|||
top bedankt werkt id top
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ATV3 icm AirPlay | Island | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 15-08-12 09:06 |
twijfel aTV 2 of aTV3 | stefaaaan | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 11 | 27-04-12 00:35 |
Stream voetbal (barca) op iPad? | Rik1980 | iPad algemeen | 0 | 21-04-12 20:20 |
1080p 50 fps mogelijk na jailbreak ATV3? | praatpaal | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 12-04-12 15:25 |
|
|