twijfel aTV 2 of aTV3 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik twijfel tussen het kopen van een apple tv 2 en 3. Wat ik gelezen heb is dat het verschil vooral zit in dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
twijfel aTV 2 of aTV3
Hallo,
Ik twijfel tussen het kopen van een apple tv 2 en 3. Wat ik gelezen heb is dat het verschil vooral zit in dat atv 2 = 720p en atv 3 = 1080p. Wat voor mij heel belangrijk is, is dat ik er de meeste bestandstypen wel op af kan spelen, vooral: - MKV files - VIDEO_TS map Kan iemand me vertellen of dit standaard mogelijk is met een apple tv3 of moet ie daarvoor gejailbreaked worden? Is elke apple 2 tv te jailbreaken? Of alleen met een bepaalde firmware versie? Kan iemand me dat duidelijk vertellen? En hoe zit het met de jailbreak van de atv 3? Alvast bedankt voor duidelijke reacties |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zult de ATV moeten jailbreaken en bv XBMC installeren om oa mkv bestanden af te kunnen spelen.
Op dit moment is alleen de ATV2 te jailbreaken. De jailbreak is geschikt voor de laatste firmware. De jailbreak is dan echter wel tethered. Dit is met een ATV overigens geen bezwaar.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
De ATV2 met de (geloof ik laatste versie) is alleen tethered te jailbreaken. De ATV3 is nog niet te jailbreaken, dus daarmee zal je jouw gewenste bestandstypen er niet mee kunnen afspelen.
|
|||
|
|||
Citaat:
In de tussentijd kan je met het programma Handbrake ook mkv's omzetten naar een Apple TV formaat. Het is omslachtig. Maar het is slechts een kwestie van tijd voor de jailbreak er is. |
|
|||
|
|||
Ja 1080p heb ik wel en begrijp dat dat wel voordelen heeft. Ander vraagje: wat betekend thetered jailbreak bij atv? Moet ik dan elke keer de atv opnieuw jailbreaken als ik hem uit zet? Welke firmware van atv is alleen tethered te jailbreaken en welke firmware unthetered? Thanks voor de antwoorden!!
|
|
||||
|
||||
Bij een tethered jailbroken ATV2 moet je alleen tethered booten wanneer de spanning eraf is geweest.
5.0 is tethered, 4.4.4 is untethered. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Tuurlijk een untethered versie is fijner. Maar die is er niet.. Voor 5.0 althans.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
AppleTV ruminations | greenpois0n.com Tot nu toe zijn alle iOS versies gejailbreakt dus waarom deze dan niet lijkt een terechte aanname, maar het is altijd afwachten. Overigens maakt NitoTV in dezelfde blog korte metten met de speculaties over een iTV. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ATV3 slechte audio | simlockvrij | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 24-04-12 09:50 |
gebruik ATV3 samen met pc | lowercat | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 18-04-12 21:35 |
1080p 50 fps mogelijk na jailbreak ATV3? | praatpaal | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 12-04-12 15:25 |
ATV3 ziet iMac niet | Robbee | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 12-04-12 13:54 |
Twijfel | jessia | Odido (T-Mobile) | 5 | 25-11-08 21:44 |
|
|