PC geluid afspelen op ATV3 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe krijg ik het voor elkaar dat elk geluidje op mijn pc word afgespeeld via Airplay ? in itunes is het makkelijk maar ik wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
PC geluid afspelen op ATV3
Hoe krijg ik het voor elkaar dat elk geluidje op mijn pc word afgespeeld via Airplay ? in itunes is het makkelijk maar ik wil al mijn geluid via airplay afspelen.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ja werkt dat? Dalijk even proberen.
|
|
|||
|
|||
Ja, dat werkt (heel goed).
Mits je rekening houdt met vertraging (wat je in iTunes ook hebt natuurlijk). Een systeemgeluidje komt dus altijd later bij de Apple TV 'aan', dan op je systeem zelf. |
|
|||
|
|||
Of gewoon airparrot dan zie/hoor je alles wat op je pc hebt op je apple tv
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ATV3 Airplay mirroring; DTS geluid | cipirello | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 15-08-12 12:31 |
Zacht geluid afspelen films | Artful | iPad algemeen | 2 | 12-07-12 22:47 |
atv3 zonder jb divx laten afspelen | Manusteez | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 12 | 28-05-12 18:30 |
Muziek: Geluid afspelen via airplay | Motormark | Muziek, foto & video | 0 | 11-11-11 10:34 |
Geen geluid bij filmpjes afspelen | steffen123 | iPhone algemeen | 4 | 11-09-10 17:57 |
|
|