Apps komen ook op Iphone discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond. Ik ben sinds vandaag in bezit van een Ipad. Heel leuk apparaat. Maar als ik een app download, komt die automatisch ook op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps komen ook op Iphone
Goedenavond.
Ik ben sinds vandaag in bezit van een Ipad. Heel leuk apparaat. Maar als ik een app download, komt die automatisch ook op mijn Iphone.. Hoe stop ik dit? Bvd! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In Instellingen/iTunes en App Stores moet je Apps automatisch downloaden uitschakelen.
|
|
|||
|
|||
Prima! Bedankt. Mag dicht
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geïnstalleerde apps komen ook op iphone te staan | rytec | iPad algemeen | 4 | 16-07-12 09:20 |
Hoe voorkom je dat iPhone apps automatisch op je iPad komen? | iphoonnoob | iPad algemeen | 4 | 18-05-12 11:43 |
Apps komen niet vanaf de reserve kopie op de iPhone | zipzip | iTunes | 0 | 10-09-10 00:53 |
Apps gedownload en komen niet op de iphone te staan | sandra1969 | iPhone Apps | 11 | 08-03-10 00:02 |
berichten komen 2 maal aan,appstore downloads ook | Jaycee | iPhone Apps | 4 | 20-09-08 17:23 |
|
|