Hoe voorkom je dat iPhone apps automatisch op je iPad komen? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zowel een iPhone als een iPad, maar het viel me laatst op dat de "op de iPhone" gedownloade apps/games na synchronisatie van beide ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hoe voorkom je dat iPhone apps automatisch op je iPad komen?
Ik heb zowel een iPhone als een iPad, maar het viel me laatst op dat de "op de iPhone" gedownloade apps/games na synchronisatie van beide apparaten ook op de iPad terecht komen. Dat wil ik helemaal niet.
Is dit uit te zetten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja hoor, in iTunes. Verbind je idevice met je computer, open iTunes, klik bovenaan op Apps, vink het hokje bij Synchroniseer Apps uit.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als je iPad met iTunes verbindt kun je altijd aankopen overzetten. En ook synchroniseren. Je kunt ook via Wi-Fi synchroniseren, zie Instellingen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het onderste vakje uitvinken doet precies wat ik vroeg. Maar wel bedankt voor het reageren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
voorkom automatisch versturen als SMS | digyourownhole | iPhone algemeen | 3 | 29-11-11 00:31 |
iPhone synchroniseert ongewild automatisch met iTunes. Hoe kun je dat tegenhouden? | Buis | iTunes | 3 | 20-09-10 14:36 |
Windows: Podcasts komen niet automatisch op de Iphone? | lluuk | iTunes | 1 | 10-08-08 19:25 |
|
|