"e-mail,contacten,agenda's" verdwijnt zodra ik erop klik discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een iPad2 3G. Vandaag heb ik een "herstel alle instellingen" uitgevoerd. Sindsdien kan ik bij "instellingen" het icoon"e-mail,contacten,agenda's" niet meer openen. Bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"e-mail,contacten,agenda's" verdwijnt zodra ik erop klik
Beste,
Ik heb een iPad2 3G. Vandaag heb ik een "herstel alle instellingen" uitgevoerd. Sindsdien kan ik bij "instellingen" het icoon"e-mail,contacten,agenda's" niet meer openen. Bij aanraken van het icoon verwijnt zelfs de hele pagina instellingen. Ik heb al van alles geprobeerd. Een ander herstelmoment gekozen. De iPad helemaal afgesloten en opnieuw opgestart. De fabrieksinstellingen hersteld. De Wi-Fi doet t prima overigens. Heeft iemand een bruikbare tip? Zou er erg mee geholpen zijn. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo Cinthalinders,
Ik heb dit probleem ook,is opgetreden na installatie van iOS 5.1, ik weet ook niet waar ik het zoeken moet.Heb jij intussen al een oplossing? |
|
|||
|
|||
Gekopiëerd van applediscussiesite:
https://discussions.apple.com/thread...rt=15&tstart=0 Page 2 Hello everybody, * I spend several hours last night and finally get it back to work. * First what did not work: I connected the iPad with iTunes an click restore. But when it asked I choose restore from last backup. Even before any app or data where restored, the contacts crashed again. * What works for me: Disabled all apps and data from synching with iTunes Click 'restore' in iTunes. I the middle of this process the iPad (not iTunes) asked about the restore mode. Choose option 'as new iPad' Then I got a new blank installation without external apps or data. But with working contacts. I set up my connection with exchange and other mail accounts. Then I enabled all apps and data (photos, music, podcasts) one by one and synch. * * Note: I am running a german version, so I dont know the exakt english names. * Hope that helps. Good luck. |
|
|||
|
|||
ik heb net een herstel als een nieuwe ipad gedaan en alles opnieuw geinstalleerd,probleem opgelost!Bedankt beech43
|
|
|||
|
|||
Blondie ik heb hetzelfde probleem. Tot 2 keer toe een herstel uitgevoerd, daarna reservekopie weer terug en weer hetzelfde. Volgens mij is dit gekomen na ios 5.1
|
|
|||
|
|||
Hallo Las
Het komt inderdaad door installatie van iOS 5.1,er is weer een nieuwe update; iOS 5.1.1 Daarmee moeten vele problemen mee opgelost zijn. Het proberen waard.Succes ermee. |
|
|||
|
|||
Blondie. Die update 5.1.1 die bedoelde ik. Sinds ik die erop heb is het mis gegaan
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Denk wel om gegevens die je wilt bewaren (contacten, agenda e.d.).
|
|||
|
|||
Als nieuwe gebruiker aanmelden? Maar ik moet toch mijn apps en contacten etc zien terug te krijgen? Dat gaat alleen als ik mijn reservekopie terughaal. Als ik nu weer opnieuw ga herstellen en als dat gebeurt is stel ik opnieuw mijn emailaccounts in en daarna ga ik synchroniseren maar dan vink ik emailacc. Niet aan zodat deze niet worden meegenomen tijden syncen. Mochten mn opnieuw opgevoerde accounts wel werken dan ga ik daarna weer een backip maken. Heh heh. Is het een beetje duidelijk?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"+" teken weg in agenda en contacten na ios5 | Frepo38 | iPad algemeen | 6 | 05-12-11 00:55 |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Weg-klik-tweak "E-mail ophalen mislukt"? | egidius | Jailbreak apps en thema's | 3 | 04-06-11 23:48 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|